arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۸

آخرین وضعیت پرواز‌ها در هوای برفی امروز / سازمان هواپیمایی: لغو پرواز نداشتیم / پرواز‌های مهرآباد با تاخیر انجام می‌شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که با توجه به شرایط بد جوی و نداشتن دید کافی در فرودگاه مهرآباد، پروازهای داخلی از این فرودگاه و به مقصد این فرودگاه با تاخیر انجام می‌شود. اما تاکنون برای هیچ کدام از پروازهای داخلی و خارجی امروز گزارشی از شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر لغو آنها نداشته‌ایم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در هوای کم‌سابقه برفی امروز (یکشنبه) که پایتخت را سفیدپوش کرده است، برخی پروازهای داخلی با مشکل و تاخیر مواجه شده‌اند و برخی از رسانه‌ها خبر از لغو این پروازها داده‌اند.

در این باره رضا جعفرزاده - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری - گفت: شرایط بد جوی امروز باعث شده دید در فرودگاه‌های مختلف مانند مهرآباد، تبریز و ... کاهش پیدا کند و این مساله سبب می‌شود پروازهای داخلی با تاخیر مواجه شوند، چراکه ساعاتی دیگر وضعیت فرودگاه‌ها از نظر دید افقی بهتر می‌شود و پروازها از سر گرفته خواهد شد.

وی با بیان این‌که تاکنون هیچ گزارشی از شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر لغو پروازهای داخلی و خارجی نداشتیم، اضافه کرد: پروازها در فرودگاه امام خمینی (ره) تهران در حال انجام است و فقط پروازهای داخلی آن هم در شرایط جوی مانند تهران با تاخیر همراه شده که از مسافران می‌خواهیم در این شرایط برنامه‌ریزی خود را دقیق‌تر کنند و برای کسب اطلاعات پروازشان قبل از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن ۱۹۹ برای پروازهای داخلی و با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ برای اطلاع از پروازهای خارجی تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان