arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۸

کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً نمایندگان ایران را از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد

سایت نشریه الریاضیه عربستان مدعی شد؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی بیشتر این موضوع در کمیته مسابقات و کمیته اجرایی خود، بعدازظهر امروز (یکشنبه) به طور رسمی تصمیم اولیه را تأیید و اعلام کرد نمایندگان ایران یعنی پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، استقلال تهران و شهرخودرو مشهد حق میزبانی در کشور خود را ندارند و باید از دیگر تیم‌های آسیا در کشوری بی‌طرف میزبانی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً نمایندگان ایران را از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد

فدراسیون فوتبال کشورمان جمعه شب اعلام کرد نامه‌ای از جانب کنفدراسیون فوتبال آسیا (‌AFC) دریافت کرده است که بالاترین نهاد فوتبال آسیا به دلیل اتفاقات اخیر تصمیم گرفته امتیاز میزبانی نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 را بگیرد.

در این راستا، سایت نشریه الریاضیه عربستان مدعی شد؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی بیشتر این موضوع در کمیته مسابقات و کمیته اجرایی خود، بعدازظهر امروز (یکشنبه) به طور رسمی تصمیم اولیه را تأیید و اعلام کرد نمایندگان ایران یعنی پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، استقلال تهران و شهرخودرو مشهد حق میزبانی در کشور خود را ندارند و باید از دیگر تیم‌های آسیا در کشوری بی‌طرف میزبانی کنند.

الریاضیه نوشت؛ AFC اعلام کرده به چند دلیل اجازه میزبانی به ایران نمی‌دهد از جمله اینکه داوران حاضر نیستند در این کشور قضاوت کنند.

الریاضیه همچنین خبر داد؛ کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا با تائید تصمیم کمیته مسابقات این کنفدراسیون تاکید کرده تا اطلاع ثانوی هیچ بازی بین‌المللی در ایران برگزار نخواهد شد.
این چهار باشگاه ایرانی پیش از این اعلام کرده بودند اگر تصمیم AFC تغییر نکند و امتیاز میزبانی از آنها سلب شود، از این دوره از رقابت‌ها کنار خواهند کشید.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان