arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۰۱ - ۳۰ دی ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فشار دولت ترامپ بر تیم کوک تا نوآوری های چشمگیر سامسونگ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گاهی شرایطی رخ می دهد که شما باید دستگاه اندروید خود را ریست کنید و تمام داده های شخصی خود را قبل از فروش آن پاک کنید و سپس آن را بفروشید یا به شخص دیگری اهدا کنید.مشروح خبر را  اینجا بخوانید.

تیم کوک؛ مدیرعامل شرکت اپل در گزارشی جدید افشا کرد که دولت دونالد ترامپ به شکل منظم شرکت اپل را تحت فشار قرار داده تا داده های کاربران را رصد کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

با این که کار با آیفون سخت نیست اما بسیاری از افراد نمی دانند که چگونه می توانند برای افزودن مخاطب به واتس اپ در آیفون خود اقدام کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک مطالعه جدید که توسط استنفورد انجام شده است، قصد دارند درک کند که چگونه استفاده مردم از فناوری بر رفاه آنها تأثیر می گذارد. درواقع محققان می خواهند بین همه روشهای مختلفی که مردم از یک پلتفرم واحد استفاده می کنند ، مانند فیس بوک بررسی گسترده انجام دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پس از آن که شرکت سامسونگ در صدر فهرست ثبت اختراعات ایالات متحده که توسط سایت روزنامه نگاری داده Sqoop تهیه شده بود، ایستاد، اکنون یکی از مبتکرترین شرکتها در جهان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان