arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۶ - ۳۰ دی ۱۳۹۸

اپوزیسیون روسیه خواستار برگزاری اعتراضاتی گسترده علیه اصلاحات پوتین شد

اپوزیسیون روسیه امروز، دوشنبه اظهار کرد، برای برگزاری تظاهراتی گسترده در ماه آینده میلادی علیه تغییرات قانون اساسی که از سوی ولادیمر پوتین مطرح شده، برنامه‌ریزی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اپوزیسیون روسیه خواستار برگزاری اعتراضاتی گسترده علیه اصلاحات پوتین شداپوزیسیون روسیه امروز، دوشنبه اظهار کرد، برای برگزاری تظاهراتی گسترده در ماه آینده میلادی علیه تغییرات قانون اساسی که از سوی ولادیمر پوتین مطرح شده، برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش ایسنا، اپوزیسیون روسیه طرح‌ ارائه شده از سوی ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه را "حیله‌ای برای حکومت مادام‌العمر" او دانسته است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ایلیا یاشین، سیاستمدار اپوزیسیون روسیه امروز برنامه‌های هماهنگ شده اپوزیسیون را برای برگزاری یک رهپیمایی اعتراضی علیه طرح پوتین در 29 فوریه در مسکو اعلام کرد.

یاشین که اظهار کرد تغییرات مطرح شده از سوی پوتین مصداق اقدام برای "حکومت ابدی" است، نوشت: جامعه نیازمند اعتراضی بزرگ و گسترده است.

یاشین افزود: این یک تظاهرت سیاسی خواهد بود که هدف آن درخواست برای چرخش قدرت و اعتراض علیه غصب قدرت است.

یاشین اظهار کرد، این اعتراضات که درخواست مجوز برای برگزاری آن به مسئوان مسکو ارائه خواهد شد، از سوی طیف گسترده‌ای از گروه‌های مخالف کرملین از جمله "بنیاد ضد فساد" الکسی ناوالنی، سیاستمدار اپوزیسیون حمایت می‌شود.

ناوالنی پیام یاشین را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد.

نظرات بینندگان