arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸

فدراسیون فوتبال: دایی، قلعه‌نویی و یک مربی خارجی گزینه‌های ما هستند/ سرمربی تیم ملی تا ۵ روز دیگر معرفی می‌شود

سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان این‌که علی دایی، امیر قلعه‌نویی و یک مربی خارجی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی هستند، از انتخاب سرمربی تا چهار، پنج روز دیگر خبر داد. او همچنین درباره احتمال محرومیت تیم ملی در انتخابی جام جهانی نیز گفت: مسابقات مقدماتی جام جهانی مربوط به فیفا است و ربطی به AFC ندارد که بخواهد با چنین مسائلی ما را محروم کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حیدر بهاروند، درباره سلب میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC گفت: این موضوع کاملا سیاسی است و آن‌ها با یک سناریو خواستار محرومیت ما هستند. آن‌ها در حالی مسائلی مانند امنیت پروازی را مطرح کردند که این موضوع ربطی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد و سازمان هواپیمایی جهانی باید آن را تایید کند که تاکنون هیچ حرفی درباره این موضوع مطرح نکرده است.

وی ادامه داد: از نخستین لحظه‌ای که این موضوع مطرح شده، هر چهار تیم ما به‌طور متحد اعلام کردند حاضر نیستند یک بازی را هم در خارج از ایران میزبانی کنند و کشور خودمان را ناامن نشان دهند.

سرپرست فدراسیون فوتبال همچنین درباره احتمال محرومیت تیم ملی در انتخابی جام جهانی نیز گفت: مسابقات مقدماتی جام جهانی مربوط به فیفا است و ربطی به AFC ندارد که بخواهد با چنین مسائلی ما را محروم کند.

بهاروند درباره انتخاب سرمربی تیم ملی نیز گفت: ان‌شاءالله در چهار و پنج روز آینده سرمربی معرفی می‌شود. چیزی که می‌گویم واقعیت دارد.

وی درباره این‌که بجز علی دایی و قلعه‌نویی آیا مربی خارجی هم گزینه هدایت تیم ملی است؟، اظهار کرد: به هر حال ما بهترین گزینه را انتخاب خواهیم کرد. هم مربیان خارجی و هم داخلی را مدنظر داریم. در میان مربیان داخلی آقایان قلعه‌نویی و دایی گزینه ما هستند و یک مربی خارجی را که هم در نظر داریم.

او همچنین احتمال انتخاب یک مربی ایتالیایی را نیز رد کرد و گفت: مربی خارجی برخلاف پیش‌بینی‌ها از این کشور نیست.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان