arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸

لایو خبر - ۱ بهمن ۹۸

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پامپئو: به دنبال جنگ در خاورمیانه نیستیم/ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۳:۳۰

وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های کلمبیایی گفت که دونالد ترامپ خواستار جنگ در هیچ نقطه از جهان نیست. ما در هیچ کجا جنگ نمی‌خواهیم و به یقین در خاورمیانه. اقداماتی که طی دو هفته گذشته انجام دادیم خطر وقوع جنگ را کاسته است.

عضو کمیسیون اقتصادی: مالیات خروج از کشور همان عوارض خروجی است
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۳:۲۷

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که مصوبه جدید مجلس برای اخذ مالیات خروج از کشور مالیات جدیدی نیست و همان عوارض خروجی است.

احتمال تشکیل دولت لبنان تا ساعاتی دیگر
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۴

خبرنگار شبکه خبری المیادین از احتمال تشکیل دولت لبنان تا ساعاتی دیگر خبر داد.

۳۳ روستای سیستان و بلوچستان همچنان در محاصره آب
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۸

۳۳ روستای جنوب سیستان و بلوچستان با گذشت ۱۲ روز از بروز سیلاب همچنان در محاصره آب قرار دارند و امدادرسانی به آنها از طریق بالگرد و ماشین آلات سنگین راهداری درحال انجام است.

AFC شهرهای میزبان بازی تیم‌های ایرانی را اعلام کرد!
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۰

ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای استقلال و شهرخودرو در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد. شهرخودرو باید در شهر شارجه به مصاف الرفاع بحرین برود و استقلال در دبی میزبان الکویت است. البته این در حالی است که نمایندگان ایران این میزبانی‌ها را پس از سیاسی‌کاری AFC قبول نکرده‌اند و قرار است روز پنج‌شنبه به دیدار دبیر کل AFC بروند.

 
آب پاکی AFC روی دست ایران/ خواسته باشگاه‌ها رد شد!
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۴

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد با وجود اعتراض تیم‌های ایرانی مبنی بر سلب حق میزبانی در داخل ایران، تیم‌های استقلال و شهرخودرو به جای ایران باید در امارات مقابل نمایندگان کویت و بحرین میزبانی کنند.

آشنا: دولت در زنده یا ضبطی بودن برنامه‌های صداوسیما هیچ دخالتی ندارد
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۷

مشاور رییس جمهور و نماینده ایشان در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در خصوص شایعات هدفمند منتشر شده در خصوص فشار دولت و شخص ایشان در تعطیلی یا تغییر وضعیت برخی برنامه‌های تلویزیون، اطلاعیه‌ای صادر کرد. 

نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۹ خبر داد: حداقل حقوق کارمندان در سال آینده ۲ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان تعیین شد
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۰

نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۹ از مصوبه این کمیسیون در مورد افزایش ۱۵ درصد حقوق‌ کارمندان در سال ۹۹ و تعیین مبلغ دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به عنوان حداقل حقوق در سال آینده خبر داد. 

«سفر خارجی» از این پس «مالیات» دارد
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۸

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازمان امور مالیاتی را مکلف کردند: بابت خروج هر مسافر ایرانی از مرزهای هوایی، دریایی و زمینی وجوهی را به عنوان مالیات از مسافران دریافت و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

امسال کارکنان چقدر عیدی می‌گیرند؟
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۱

برآوردهای اولیه از این حکایت دارد که دولت در سال جاری حدود یک میلیون و ۷۸ هزار تومان به عنوان عیدی به کارکنان خود پرداخت خواهد کرد. دولت برای سال آینده حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای عیدی کارکنان پیش‌بینی کرده است.

گزینه‌های تیم ملی: دایی، قلعه‌نویی و یک مربی خارجی
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۰

سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان این‌که علی دایی، امیر قلعه‌نویی و یک مربی خارجی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی هستند، از انتخاب سرمربی تا چهار، پنج روز دیگر خبر داد.

بلاتکلیفی پیکر ۵ جان باخته هواپیمای اوکراینی
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۰

طبق اعلام پزشکی قانونی کشور از ۱۷۶ جان باخته حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی تاکنون ۱۶۹ پیکر در مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران شناسایی شده‌اند که پیکر ۱۵۰ تن به خانواده‌هایشان تحویل داده شده است. مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره دلیل عدم مراجعه ۵ خانواده ایرانی جان باختگان حادثه سقوط هواپیما به پزشکی قانونی برای تشخیص هویت گفت: این خانواده‌ها ساکن خارج از کشور هستند و هنوز امکان مراجعه آن‌ها به کشور و دادن نمونه فراهم نشده است.

آنچه گذشت
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۰

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان