arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸

تاکید فرمانده ناجا بر حمایت از فعالان اقتصادی

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد که باید با قاچاق ساماندهی شده و غیر ساماندهی شده برخورد شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد که باید با قاچاق ساماندهی شده و غیر ساماندهی شده برخورد شود.

 سردار حسین اشتری در اولین همایش «نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید» که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: امروز یکی از موضوعات مهم در کشور مساله اقتصاد است و اگر به نتایج نظرسنجی‌های صورت گرفته از مردم رجوع کنیم می‌بینیم که بیشترین دغدغه‌ی مردم اقتصادی است. اگر از مردم بپرسیم که درخواستشان از دولت، یا مجلس چیست؟ قطعا بالاترین توقعشان ساماندهی وضعیت اقتصادی است.

وی با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به کشور هدف گذاری کرده است خاطر نشان کرد: دشمن کاری می‌کند که ما به اهداف عالیه‌ای که پیش بینی کردیم و برایش برنامه ریزی کردیم، نرسیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: متاسفانه اقدامات دشمن در جنگ اقتصادی و نیز عملکرد برخی از مدیران باعث شده که ما با مشکلاتی در حوزه اقتصاد روبرو شویم. در این میان نیروی انتظامی وظیفه دارد که در عرصه‌ی اقتصادی امنیت را ایجاد کند.

سردار اشتری ارتقاء امنیت در فضای اقتصادی را یکی از بسترهای امنیت، برشمرد و گفت: ما باید امنیت سرمایه گذاران و کارگزاران و فعالان اقتصادی را تامین کنیم و به آنها بگوییم که امنیتشان تامین شده است. ما باید کاری کنیم که به امنیت اقتصادی کشور خدشه‌ای وارد نشود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد:‌ باید با کسانی که ساماندهی شده و غیر سامان دهی شده، اقدام به قاچاق می‌کنند برخورد شود. ما مستنداتی داریم که آن قاچاق ساماندهی شده است و درباره‌ی آن توضیحاتی هم دادیم که باید با هر نوع قاچاق برخورد شود.

سردار اشتری با تاکید بر این که باید با استفاده از تکنولوژی روز از سرچشمه و همان مبدا جلوی قاچاق گرفته شود گفت: ما به دنبال این هستیم تا مشکلات اقتصادی را از سر راه فعالان اقتصادی برداریم. رویکرد پلیس در این زمینه سلبی نیست ما امسال پلیس امنیت اقتصادی را راه اندازی کردیم و اگر با مفاسد و مجرمان اقتصادی برخورد می‌کنیم با هدف ارتقاء و رونق تولید در کشور است. ما می‌تواهیم از فعالان اقتصادی که مجاهدانه در کشور تلاش می‌کنند، حمایت کنیم و امنیتشان تامین شود.

 در این مراسم از شماری از فعالان اقتصادی با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان