arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸

طرح های جدید مبل

این که می گویم مبل طرح های جدید دارد منظور ما فقط یک سرویس مبل و یا یک نیم ست از مبلمان نیست. بلکه شما با تهیه یک صندلی تکی یا یک کاناپه راحتی شیک به همراه پاف جلو مبلی می توانید بخشی از فضای منزل خود را با سبکی متفاوت ایده پردازی کنید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طرح های جدید مبل

مبل یکی از مهم ترین پارامترهای است که در چیدمان داخلی منزل یا محیط کار به منظور جلوه دادن بهتر به فضا از آن استفاده می شود. مبل شما می تواند طرحی از ایده پردازی کلاسیک را داشته باشد یا هم راستا با مبل های مدرن در حال حرکت باشد. این امر به سبکی که شما در فضای مورد نظر از آن پیروی می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال اگر تمایل به ایده پردازی های روستیک دارید و می خواهید یک فضای سنتی داشته باشید باید ایده پردازی نوستالژی را با وسایل دکوری کلاسیک دنبال کنید. حال اگر تمایل به سبک های مدرن دارید باید از طرح های جدید مبل در این راستا دیدن کنید تا بتوانید به راحتی به مبل ایده ال مد نظر خود دست پیدا کنید. صنعت مبل این روزها به طرز چشم گیری در حال پیشرفت است و شما با تهیه مبل های مدرن می توانید به ایده پردازی های هم راستا با صنعت مد در کشورهای اروپایی دست پیدا کنید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پارامترهای که شما را به جهت رسیدن به یک ایده پردازی لوکس و جدید نزدیک می کند بیشتر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

طرح های جدید مبل

تم رنگی طرح های جدید مبل

مبل راحتی یکی از اصلی ترین گزینه های است که در دکوراسیون های مدرن بسیار از آن استفاده می شود؛ اما امری که سبب می شود شما به یک طراحی متفاوت دست پیدا کنید تم های رنگی جذاب و به روزی است که در پرسه ساخت این قبیل مبل ها از آن پیروی می شود. شما می توانید هم راستا با تم رنگی که برای فرش، پرده و سایر وسایل دکوری منزل انتخاب کرده اید رنگ مبل مد نظر خود را نیز در نظر بگیرید. ایده پردازی با اصلی ترین پارامتر که مبل است سبب می شود سایر پارامترها نیز هم راستا با آن تم رنگی دنبال شود؛ اما زمانی که شما قصد بازسازی و تغییر دکوراسیون دارید دیگر نمی توانید تمامی گزینه های انتخابی فضای داخلی منزل را با یک تم رنگی خریداری کنید زیرا این امر هزینه زیادی را برای شما در پی دارد. پس چه بهتر که از تم رنگی برای خرید مبل های جدیدتان بهره بگیرید که هم راستا با سایر وسایل دکوری منزل شما باشد.

طرح های جدید مبل

نوع ایده پردازی جدید طرح های جدید مبل

مبل راحتی یا مبل کلاسیک زمانی متفاوت جلوه می کند که شبیه به هیچ مبل دیگری نباشد. از همین رو مبلی را خریداری کنید که طرح و ایده پیاده شده روی آن بسیار متفاوت باشد. به عنوان مثال برای دکوراسیون های مدرن خود می توانید مبل راحتی را خریداری کنید که مبل های تکی آن خیلی خاص و ویژه طراحی شده است. این امر سبب می شود شما به یک تغییر دکوراسیون خاص و زیبا دست پیدا کنید و مهمان های شما در بدو ورود با یک تفاوت چشم گیر روبرو شوند. از سوی دیگر برای خرید مبل های کلاسیک بهتر است مبل های را انتخاب کنید که طرح های بسیار ظریفی برای حکاکی شدن روی آن ها انتخاب شده است. منبت کاری که روی مبل های کلاسیک دنبال می شود هر چقدر ظریف تر و زیبا تر باشد جلوه بیشتری به کار می بخشد. شما با خرید یک مبل با طرح جدید می توانید تغییرات شگرفی را حاصل کنید. مبل های سلطنتی حتماً نباید تم رنگی طلایی داشته باشند. شما می توانید از مبل سلطنتی استفاده کنید که تم رنگی بنفش، یاسی، سرمه ای یا مشکی دارد که این امر سبب می شود مبل شما بیشتر به چشم بیاید. استفاده از میزهای خاص و منحصر به فرد با شکل های فانتزی بسیار متفاوت نیز در حین چیدمان مبلمان بسیار به شما کمک می کند.

طرح های جدید مبل

مبل های فانتزی با طرح های جدید مبل

مبل راحتی شما اگر تأثیر گرفته از هنر لمسه دوزی باشد قطع به یقین زیبایی و راحتی بیشتر را برای شما فراهم می کند. از آنجایی که هنر لمسه دوزی عموماً برای مبل های کلاسیک دنبال می شود این تضاد در طراحی سبب متمایز تر شدن ایده پردازی شما می شود. انتخاب یک مبل با اکسسوری های طلایی هم راستا با مبل سلطنتی و ایده پردازی لمسه دوزی شده روی مبل راحتی سه پارامتر متفاوتی است که برای یک مبل در نظر گرفته شده است و شما قطع به یقین شبیه این کار را هیچ کجا مشاهده نخواهید کرد. پس برای خاص بودن باید قدرت ریسک خود را بالا ببرید و دیگر به سراغ تهیه مبل های تکراری قدیمی نروید و با خرید یک مبل ویژه و خاص و اضافه کردن سایر پارامترهای جانبی به آن جلوه خاصی را برای کار فراهم کنید. ترکیب تم های رنگی متضاد خود سبب متمایز تر شدن طراحی شما می شود. به عنوان مثال یک رنگ خنثی مثل رنگ طوسی را می توانید با یک تم رنگی گرم مثل قهوه ای ترکیب کنید و به یک ایده پردازی ویژه دست پیدا کنید. انتخاب یک رنگ متناسب با تم رنگی فرش، کاغذ دیواری و پرده منزل شما نیز می تواند سبب ویژه تر شدن ایده پردازی شما شود. این پارامترها تماماً انتخاب های است که شما با مبل های مدرن، راحتی و کلاسیک با طرح های بسیار متنوع در پیش رو دارید.

طرح های جدید مبل

فضای داخلی و طرح های جدید مبل

مبل کلاسیک شما نیازی نیست حتماً تم رنگی تیره داشته باشد طرح های جدیدی که برای مبل ها این روزها در دست ساخت است با تم های رنگی بسیار متفاوت و زیبا برای شما عزیزان عرضه می شود. به عنوان مثال شما می توانید هم راستا با تم رنگ سال که بر فرض آبی کلاسیک است رنگ مبل مد نظر خود را سفارش دهید. این مبل به یک فرش با تم رنگ تیره و پرده و کاغذ دیواری رنگ روش نیاز دارد تا به خوبی در فضا خودنمایی کند. از آنجایی که مبل آبی کلاسیک قدری رنگ تیره به خود می گیرد دیگر نباید تمام فضا با این هارمونی رنگ دنبال شود زیرا قطع به یقین خانه شما دلگیر می شود. پس به شما توصیه می کنیم از رنگ های تیره و روشن به صورت ترکیبی استفاده کنید مگر این که تمایل داشته باشید سبک کلاسیک و روستیک را در این راستا به با تناژ رنگ تیره به تصویر بکشید. از سوی دیگر شما برای ایده پردازی های بهاری خود می توانید بدون الگو گرفتن از رنگ سال از رنگ های شاد برای دیزاین داخلی منزل خود استفاده کنید. رنگ صورتی، کالباسی و رنگ سفید انتخاب های است که شما برای زیبا سازی فضای داخلی منزل در پیش رو دارید. مبل های جدید علاوه بر سبک طراحی متفاوت تم های رنگی جذابی را نیز در بر گرفته اند که دست شما را برای انتخاب باز گذاشته اند.

طرح های جدید مبل

 طرح های جدید مبل

این که می گویم مبل طرح های جدید دارد منظور ما فقط یک سرویس مبل و یا یک نیم ست از مبلمان نیست. بلکه شما با تهیه یک صندلی تکی یا یک کاناپه راحتی شیک به همراه پاف جلو مبلی می توانید بخشی از فضای منزل خود را با سبکی متفاوت ایده پردازی کنید. همان طور که می دانید صندلی های تکی این روزها با شکل و طرح های بسیار متنوع و متفاوتی در بازار عرضه می شوند و شما با تهیه این مبل های لوکس و زیبا می توانید به یک ایده پردازی فوق مدرن دست پیدا کنید. به عنوان مثال شما برای جلوی تخت خواب خود اگر فضا به اندازه در اتاق خواب در اختیار دارید به جای مبل پاف جلو تختی می توانید از مبل های تکی به صورت دو تایی همراه با دو پاف جلو تختی استفاده کنید. از سوی دیگر می توانید این مهم را در اتاق کار خود نیز به تصویر بکشید. شاید در قدم اول با خود بگوید این امر چه مزیتی دارد و شاید هم از خرید این مبل ها منصرف شوید اما باید بگویم با این انتخاب شما علاوه بر کارایی ویژه در فضا می توانید جلوه بصری خاصی را هم راستا با دکوراسیون های اروپایی به تصویر بکشید. شما از مبل های تکی مدرن در هر فضایی از منزل می توانید بهره بگیرید. این امر را می توانید برای اتاق نشیمن، اتاق کار و اتاق خواب خود لحاظ کنید و سبب یک تغییر دکوراسیون متفاوت شوید.

طرح های جدید مبل

کلام آخر پیرامون مبل های با طرح جدید

در دنیای مدرن امروز برای متفاوت بودن باید از ایده پردازی های متفاوت بهره بگیرید و این امر فراهم نمی شود مگر با وسایل دکوری که خاص و متفاوت ایده پردازی شده اند. شما با استفاده از مبل های که تم رنگی جذاب دارند و سبک متفاوتی را در حین طراحی به خود اختصاص داده اند می توانید یک سبک متفاوت و لوکس را به تصویر بکشید. استفاده از میزهای پذیرایی مدرن نیز برای ایده پردازی مبل های لوکس شما بی تأثیر نیست. شما می توانید هم راستا با مبل راحتی مدرن خود میز نهار خوری خاص و لوکسی را نیز تهیه کنید و به یک تنالیته رنگی بکر و منحصر به فرد دست پیدا کنید. همچنین می توانید کوسن ها و یا مبل های تکی را مترداف با هارمونی رنگ فضای داخلی منزل سفارش دهید تا شاهد یک تغییر دکوراسیون متفاوت و منحصر به فرد باشید پیشنهاد می کنیم برای رویت مدل های مبل جدید به آدرس https://moblomiz.com  مراجعه کنید.

طرح های جدید مبل

نظرات بینندگان