arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸

صبحانه خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / «سفر خارجی» از این پس «مالیات» دارد / عیدی امسال کارکنان چقدر است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

کاهش ۱۹ تا ۲۰ میلیون لیتر از مصرف بنزین
وزیر نفت اظهار داشت: اگرچه هنوز مقدار مصرف بنزین پس از آغاز سهمیه‌بندی تثبیت نشده است، اما اکنون ۱۹ تا ۲۰ میلیون لیتر از مصرف بنزین کاسته شده است، البته فکر می‌کنیم مصرف دوباره بالا برود.

«سفر خارجی» از این پس «مالیات» دارد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازمان امور مالیاتی را مکلف کردند: بابت خروج هر مسافر ایرانی از مرزهای هوایی، دریایی و زمینی وجوهی را به عنوان مالیات از مسافران دریافت و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

امسال کارکنان چقدر عیدی می‌گیرند؟

برآوردهای اولیه از این حکایت دارد که دولت در سال جاری حدود یک میلیون و ۷۸ هزار تومان به عنوان عیدی به کارکنان خود پرداخت خواهد کرد. دولت برای سال آینده حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای عیدی کارکنان پیش‌بینی کرده است.

بلاتکلیفی پیکر ۵ جان باخته هواپیمای اوکراینی

طبق اعلام پزشکی قانونی کشور از ۱۷۶ جان باخته حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی تاکنون ۱۶۹ پیکر در مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران شناسایی شده‌اند که پیکر ۱۵۰ تن به خانواده‌هایشان تحویل داده شده است. مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره دلیل عدم مراجعه ۵ خانواده ایرانی جان باختگان حادثه سقوط هواپیما به پزشکی قانونی برای تشخیص هویت گفت: این خانواده‌ها ساکن خارج از کشور هستند و هنوز امکان مراجعه آن‌ها به کشور و دادن نمونه فراهم نشده است.

نظرات بینندگان