arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰

کاش با جانبازان مثل هدیه تهرانی رفتار می کرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اصلا آقای ده نمکی در توهم بسر می برد. ایشان به جای عذر خواهی به من می گوید کاری کرده ام که شعرت را چند میلیون نفر شنیده اند اصلا اگر من نخواهم که شعرم را کسی بشنود چه کسی را باید ببینم؟!

به گزارش انتخاب به نقل از شبکه ایران؛ محمدحسین جعفریان شاعر ارزشی کشور که ترانه ای از آثارش به قطعه پایانی تیتراژ «اخراجیها3» تبدیل شد همچنان از استفاده بدون اجازه ده نمکی از شعرش ناراحت است. بخشهایی از گفته های جعفریان در این باره را در ادامه می خوانید:

 

ده نمکی حتی یک بلیت سینما هم برای من نفرستاد
ده نمکی بدون اینکه با من قرادادی ببندد و یا من را در جریان کار بگذارد کارآهنگسازی بر روی شعر را انجام داده بود و خواننده نیز آهنگ را اجرا کرده بود. بعد از این بود که یک روز به من زنگ زد و گفت که این کار را انجام داده است  بعد هم وقتی فیلمش اکران شد و شعر را همه شنیدند حتی یک بلیط سینما هم برای من نفرستاد.

 

به ده نمکی گفتم حداقل با من هم قرارداد می بستی
به ده نمکی زنگ زدم وبه او گفتم توکه فیلم ات فروش میلیاردی کرده و به بازیگرانت هم که دستمزد میلیاردی داده ای حداقلش این بود که بامن هم یک قرارداد می بستی در جواب به من گفت که دستمزد شعر معلوم است برو از آقای ناصر فیض بپرس.وقتی به آقای فیض زنگ زدم و از او پرسیدم گفت من بابت اخراجیهای یک شعری گفتم که قرار شده به من پانصد هزار تومان بدهد که تا امروز این پول را نداده است.

 

ده نمکی در توهم است
اصلا آقای ده نمکی در توهم بسر می برد به جای عذرخواهی به من می گوید کاری کرده ام که شعرت را چند میلیون نفر شنیده اند اصلا اگر من نخواهم که شعرم را کسی بشنود چه کسی را باید ببینم؟!

 

حداقل با من قرارداد می بست
طبیعی و عقلانی بود که قبل از اینکه این کار انجام شود حداقل با من قرارداد می بست اصلا حمایت یعنی چه؟یعنی اینکه به من زنگ بزند بگوید آهنگ ساخته شده و خواننده هم اجرا کرده و بعد هم اعلام کند که محمد حسین حعفریان و خلیل جوادی برای اخراجی های سه شعرگفته اند.دروغ از این بزرگتر شعری که در سال 69 سروده شده من برای اخراجیهای سه سرودم؟ من با کدام رغبت و تمایل باید برای اخراجیهای سه شعر می گفتم ده نمکی برای اینکه شعر را در دهان مردم بیندازد از آبروی همه خرج کرد که این لطمه به خود ده نمکی می زند. در واقع نصیحت هایی که ده نمکی به آقای سلحشور کرده باید یک نفر به خود او بکند.

 

ای کاش ده نمکی با رفقای جانبازش هم رفتار درستی داشت
ای کاش همان رفتاری که ده نمکی با شریفی نیا و هدیه تهرانی داشت با رفقای جانباز و رزمنده اش  هم داشت اصلا یکی از عللی که رفقای جانباز و رزمنده نتوانستند ده نمکی را تحمل کنند و از او جدا شدند همین امر بود چون دیگر کاسه صبرشان لبریز شد. من برخلاف خیلی از دوستان نمی حواهم بگوییم که اخراجیها یک ننگ است چون به هر حال ده نمکی برای این کار زحمت کشیده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
23
راست ميگه ديگه 500 تومان كه براي ده نمكي مبلغي نيست
سها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
1
14
سرودن شعر، هنره

واقعا ارزش شعر با پول سنجیده نمیشه اما باید خیلی بیش از این ها برای استفاده از شعر این شاعر بزرگ هزینه می کردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
0
0
جانبازان ؟؟؟؟
بنده بعنوان يك رزمنده شيميايي كه اگر به كميسيون بروم حتما درصد جانبازي هم خواهم داشت به تمام مقامات كشوري نامه نوشتم نتيجه اي نگرفتم وحتي مورد اتهام هم قرار گرفتم ديگه كي از جانباز ورزمنده يادش مياد
نظرات بینندگان