arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۲ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸

سناتورهای ایالات متحده با «اپل واچ» به جنگ ترامپ رفتند

سناتورهای ایالات متحده در دادگاه استیضاح دونالد ترامپ یک قانون مهم را نقض کرده و اپل واچ استفاده کردند. ظاهراً این حرکت، ممنوعیت استفاده از لوازم الکترونیک را نقض می کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سناتورهای ایالات متحده در دادگاه استیضاح دونالد ترامپ یک قانون مهم را نقض کرده و اپل واچ استفاده کردند. ظاهراً این حرکت، ممنوعیت استفاده از لوازم الکترونیک را نقض می کرد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ترامپ با دو ماده استیضاح روبرو است که ادعا می کنند که وی برای مداخله در انتخابات سال 2020 دست به "جرایم سنگین و تخلفات" زده است.

به نظر می رسد حداقل هشت نفر از سناتورها قانون را نقض کرده اند و در جریان استیضاح رئیس جمهور با اپل واچ حاضر شده اند. این در حالی است که طبق دستورالعملی که قبل از شروع محاکمه به سناتورها داده شده است ، به هیچ وجه حق استفاده از هیچ نوع لوازم الکترونیک در اتاق را ندارند. در قوانین آمده است: "استفاده از تلفن یا دستگاه های الکترونیکی در اتاق مجاز نخواهد بود. همه لوازم الکترونیکی باید پیش از ورود به اتاق ضبط شوند.

سناتور جان کورین ، یکی از سناتورهایی که گفته می شود در طول محاکمه اپل واچ استفاده کرده است. سناتورهای  دیگری مثل مایک لی ، جان تون ، جری موران ، جان باراسو ، تیم اسکات ، مایکل بنت و پتی موری با ساعتهای هوشمند مشاهده شده اند. آنها همچنین عکسی را منتشر کردند که نشانگر یک اپل واچ در مچ دست لی است. بنا بر گزارش ها ، معاون سناتور میچ مک کانل نیز با اپل واچ مشاهده شد.

اپل واچ و سایر ساعتهای هوشمند می توانند عملکردهای بسیاری از تلفن های هوشمند مانند نوشتن متن ، بارگیری برنامه ها و برقراری تماس تلفنی را انجام دهند. سناتورها حتی می توانند از ساعتهای خود توییت ارسال کنند. هنوز مشخص نشده این تخطی از قانون چه مجازاتی خواهد داشت.

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان