arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۸

سخنی با جناب سخنگوی ورزش؛ کدام پیروزی؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید مهدی فاطمی: مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش ادعا کرده است که هم میزبانی باشگاههای های ایرانی را حفظ کرده و هم تیم ملی را نجات داده اند!

خبر گوی سابق اخبار ورزشی تلویزیون با ذوق زدگی و سر کیفی تمام ، این موفقیت (؟!) را توافقی بزرگ قلمداد کرده و حصول آن را حاصل دیپلماسی هوشمندانه دانسته است!

جالب اینکه لشگر کشی بی فایده مسولین فدراسیون و باشگاهها به مالزی هیچ نتیجه مثبت و تازه ای در بر نداشته و میزبانی همچنان از فوتبال ما دریغ شده است. حال چگونه می شود که سخنگوی وزارت ورزش از شکوه ایرانی و توافق بزرگ حرف می زند؟! کجای اینکه استقلال بدون تمرین و مدافع و بلاتکلیف در دوبی از حریف کویتی میزبانی کند تازگی داشت؟ یا شهرخودرو که به جای مشهد در شارجه میزبان حریف خود شود کدام نشان را از شکوه ایرانی دارد؟

میزبانی احتمالی در دور برگشت هم که در بسته اولیه پیشنهادی AFC وجود داشت! پس کجای نشست آخر هفته ای با مسوولین کنفدراسیون موضوع تازه و مثبتی را در خود داشت؟!

این اتفاقات گرچه در دهها مورد همچون استراماچونی ، ویلموتس ، کیروش و بازی با نمایندگان سعودی در زمین بی طرف مسبوق به سابقه بوده و هست لکن تا این حد دست کم گرفتن فهم و ادراک مردم عجیب است.

نه به آن برنامه خشک و بی روح میثاقی که به نوبت مدیران باشگاهها را روی خط آورده و به ضرس قاطع از عدم تن دادن به خواسته ظالمانه AFC گفتند، و نه این ذوق زدگی که همان افراد در قبال هیچ!

به نظر می رسد با این اوضاع و احوال و مدیران ورزشی، آش برای مردم و‌ورزشدوستان ما همین است و‌کاسه همین!

نظرات بینندگان