arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰

پادشاه بحرین: شعار "مرگ بر پادشاه و زنده باد خمینی" توسط معترضین مشکل ساز است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پادشاه بحرین گفت که ما به خاطر فریاد معترضین آنها را زندانی نمی کنیم، اما زمانی که آنها شعار "مرگ بر پادشاه و زنده باد خمینی" سر می دهند مشکل ساز است و این نقض وحدت ملی به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ حمد بن عیسی آل خلیفه در گفتگو با اشپیگل مدعی شد که مخالفان بحرین برای نابودی وحدت ملی در این کشور تلاش می کنند.

وی در توجیه سرکوب وحشیانه معترضین در جریان قیام مردمی بحرین طی یک سال گذشته ادعا کرد: اعلام حالت فوق العاده در کشور برای حمایت از زنان و افراد خارجی مقیم بحرین در برابر حملات صورت گرفته است.

اظهارات مضحک پادشاه بحرین در حالی صورت می گیرد که نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه طی یک سال گذشته از هر روش سرکوبگرانه ای برای اهانت به زنان معترض در خیابان ها و زندان های این رژیم استفاده کرده اند.

شیخ حمد بن عیسی آل خلیفه همچنین مدعی شد که کمک نظامی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به بحرین و اعزام نیروهای سپر جزیره به خاک این کشور برای حمایت از تاسیسات استراتژیک بحرین در برابر آنچه که وی به زعم خود تهدید ایران نامید صورت گرفته است.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: ما به خاطر فریاد معترضین آنها را زندانی نمی کنیم، اما زمانی که آنها شعار "مرگ بر پادشاه و زنده باد خمینی" سر می دهند مشکل ساز است و این نقض وحدت ملی به شمار می رود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
0
0
زنده باد خمینی یعنی زنده باد اندیشه خمینی .
خب طبیعی است که دیکتاتورها از این شعار بترسند.
نظرات بینندگان