arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ریاست جمهوری مارک زاکربرگ تا رکوردشکنی ترامپ در توییتر

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده می گوید مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک شرایط نامزدی برای ریاست جمهوری ایالات متحده را داراست. موضوعی عجیب و بسیار جنجالی که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

قرار است گوشی «گلکسی A41» سامسونگ در ماه های آینده وارد بازار شود و در نتیجه اخیرا اطلاعات جدیدی از باتری این گوشی منتشر شده است. بر اساس این اطلاعات گوشی مذکور از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی برخوردار است و دارای شماره شناسایی EB-BA415ABY است که مطابق با شماره مدل SM-A415 A41 خود است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده، نسبت به همتایان پیشین خود، سابقه فعالیت قابل توجهی در شبکه های اجتماعی دارد و یکی از مهمترین بسترهای اجتماعی مورد علاقه وی، توییتر است. اکنون او رکورد فعالیت خود در توییتر را شکسته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دو هفته گذشته سرشار از اطلاعات فاش شده درباره پرچمداران آینده هواوی P40 بوده است. دیروز اولین تصاویر زنده  از P40 پرو منتشر شد و اکنون ما می دانیم که شاهد یک گوشی با رنگ جدید سبز نعنایی خواهیم بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 اپل برنامه جدیدی را برای کاربران اپل واچ راه اندازی کرده است که برای ورزشکارانی که اهداف از پیش تعیین شده کاهش وزن را انجام می دهند ، پاداش ویژه ای به ارمغان می آورد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان