arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۸

رقابت ۴۸۱ هزار نفر در کنکور ارشد ۹۹/ آغاز ثبت نام مجدد از ۱۴ بهمن

بیش از ۴۸۱ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند که جاماندگان می توانند از ۱۴ بهمن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به منظور فراهم آوردن فرصت برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور مهلت مجدد ثبت نام در در روزهای دوشنبه ۱۴ بهمن تا روز چهارشنبه ۱۶ بهمن در نظر گرفته شده است.

داوطلبان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در مرحله اول ثبت نام در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب ثبت نام کردند که از این ۲۴۹ هزار و ۴۰۴ نفر زن و ۲۳۱ هزار و ۶۷۳ نفر مرد هستند.

از تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب، تعداد ۳۲ هزار و ۶۳۲ داوطلب نیز علاقمندی خود را به شرکت در کدرشته دوم اعلام کرده اند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۲۲ نفر زن و ۱۷ هزار و ۹۱۲ نفر مرد هستند.

همچنین از تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلبی که در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند تعداد ۱۵۸ هزار و ۵۷۱ نفر علاقمندی خود را برای شرکت در کدرشته های دانشگاه پیام نور و موسسات غیر انتفاعی اعلام کرده اند که از این تعداد، ۸۲ هزار و ۱۸۰ نفر زن و ۷۶ هزار و ۳۹۱ نفر مرد هستند.

از تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب که در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند تعداد ۱ هزار و ۷۷۱ داوطلب در بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند.

آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی و پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و مؤسسات دولتی و دانشگاه‌ها و مؤسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان برگزار می‌شود.

کارت ورود به جلسه آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در روزهای ۲۵ تا ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان