arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰

نامه مهدی هاشمی به لاریجانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهدی هاشمی در نامه‌ای به رئیس مجلس نسبت به قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس اعتراض کرد. در اين نامه آمده است: قرائت این گزارش در صحن مجلس شورای اسلامی، آن هم بدون طی مراحل قانونی و شرعی که حتی مورد اعتراض مکتوب جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به حضرتعالی نیز قرار گرفت از مصادیق بارز تهمت و افترا و بازی با آبروی مسلمانان است که امکان و حق اعتراض و پاسخگویی نیز از آنان سلب شده است.

به گزارش ایلنا، متن كامل این نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

همانگونه که مستحضرید یکی از دستورات موکد دین مبین اسلام حفظ آبروی شخص مسلمان و برادر دینی است که تا آنجا که تقید به این مهم از زیارت خانه خدا و جایگاه کعبه بالا‌تر دانسته شده است.

حضرت‌عالی نیک مطلعید که خروج اینجانب از کشور، قبل از ایراد تبعیت‌ها و مسایل مربوط به وقایع انتخاباتی سال ۸۸ و صرفا به دلیل مسایل کاری و تحصیلی بود ولی هر‌گاه قصد بازگشت به کشور را داشته‌ام بنابر مصالح و ملاحظاتی که باز حضرت عالی از آن کاملا با خبرید به تعویق افتاده است و در طول این مدت تبعیت‌ها و افتراهای بسیار فراوانی را نسبت به شخص پدر، خودم و خانواده‌ام تحمل کرده‌ام و در فضای غبارآلود و سنگین رسانه‌های داخلی، که یک سویه اتهامات را با برخورداری از مواهب انواع واقسام امکانات سمعی، بصری و مکتوب وارد کرده و مجال و فرصت اولیه دفاع را نیز سلب می‌کنند به جان خریده و تحمل کرده و می‌کنم.

غرض از انشا این نامه قرائت یک متن سیاسی به عنوان گزارش اخیر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مورخ ۷/۱۰/۱۳۹۰ و پخش چند باره آن در رسانه‌های مکتوب و مجازی و به ویژه در بخش‌های مختلف رسانه ملی به خصوص آنجا که تهمت‌های ناجوانمردانه‌ای را متوجه اینجانب ساخته بود می‌باشد.

مستحضرید که قرائت این گزارش در صحن مجلس شورای اسلامی، آن هم بدون طی مراحل قانونی و شرعی که حتی مورد اعتراض مکتوب جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به حضرتعالی نیز قرار گرفت از مصادیق بارز تهمت و افترا و بازی با آبروی مسلمانان است که امکان و حق اعتراض و پاسخگویی نیز از آنان سلب شده است.

متاسفانه این گزارش محفلی و جناحی بدون توجه به واقعیت‌ها و با سند سازی‌های جعلی و کذب که تاکنون حتی یک مورد آن در هیچ مرجع ذیصلاحی تایید نگردیده، تهیه شده که آن را بیشتر به یک گزارش اطلاعاتی و مغرضانه با اهداف سوء تبلیغاتی و امنیتی تبدیل کرده که موجب وهن و آبروریزی است.

جعل سند و اظهارات دروغ و کذب برای القا پیام این جانب به مقامات آمریکایی در جریان انتخابات سال ۸۸ وصله ناجور و کذب محض است که باید اتهام زنندگان روزی در درگاه خداوند دادگستر و عادل و مردم شریف ایران پاسخگوی آن باشند.

اینجانب ضمن تکذیب این اتهامات و اعتراض شدید به گزارش سیاسی و مغرضانه عضو این کمیسیون از محضر حضرتعالی و اعضای هیات رئیسه محترم تقاضا داریم براساس دستور امام راحل و ماده ۷۶ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که به موجب آن حق شخص مورد اتهام قرار گرفته برای پاسخگویی محفوظ است مقرر فرمایید متن این جوابیه در صحن مجلس قرائت شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
3
65
فضاي سياسي كشور چند سالي است كه به شدت مسموم است و از فضاي اخلاقي اسلامي به دور است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
62
6
آقا زاده عزیز شما که اینقدر طلبکار هستید ولابد مبرا از تهمتها دیگه چرا قدم رنجه نمی فرمایین وشکایت خودرا رسما وحضوری تقدیم نمایین وهمه خاطیان را مجازات نمایید ؟
منصف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
77
آیا واقعا تهمت‌هایی که در این گزارش به اشخاصی چون هاشمی و خاتمی و دیگر دلسوزان نظام زده شد در هیچ دادگاهی به ایشان تفهیم اتهام و حق دفاع داده شده بود و آیا نباید از همان تریبون به این افراد حق بیان دفاعیات خود را داد!
بالاخره زمستان می‌گذرد و رو سیاهی به ذغال خواهد ماند!
ولله احکم الحاکمین
نظرات بینندگان