arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰

واكنش شديد مهمان‌پرست به اتهام زني صهيونيست‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوي وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي در واكنشي شديد، اتهام رژيم صهيونيستي مبني بر دخالت ايران در حمله به سفارتخانه‌هاي اين رژيم در هند و گرجستان را رد و محكوم كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) رامين مهمان پرست گفت كه اين اتهام‌زني در چارچوب يك جنگ رواني صورت گرفته است.

سخنگوي وزارت امور خارجه شامگاه دوشنبه با بيان اينكه "هرگونه اقدام تروريستي را محكوم مي‌كنيم" تصريح كرد: ايران بزرگترين قرباني تروريسم است و انگشت اتهام بايد به سوي بسياري از كشورها كه به صورت علني از اقدامات تروريستي به ويژه رژيم صهيونيستي حمايت مي‌كنند، نشانه رود.

وي خاطرنشان كرد: اين كشورها بايد توضيح دهند كه چرا از اقدامات و جنايات گروه‌هاي تروريستي در ايران و ساير كشورهاي منطقه دفاع و حمايت كرده و حتي اسامي اين گروه‌ها را از فهرست‌هاي تروريستي خارج كرده‌اند.

سخنگوي وزارت امور خارجه ايران به العالم اظهار داشت: رژيم صهيونيستي كه برپايه ترور، جنايت و اشغال بنا نهاده شده متهم اصلي اقدامات تروريستي است و معتقديم كه ريشه ترور بايد در يك نهضت بين‌المللي خشكانده شود.

سفارت رژيم صهيونيستي در كشورهاي هند و گرجستان عصر امروز هدف بمب‌گذاري‌هاي متعدد قرار گرفت.

بر اثر اين انفجار، يكي از ديپلمات‌هاي رژيم صهيونيستي در دهلي نو زخمي شد.

رويترز نيز به نقل از وزارت كشور هند اعلام كرد، بر اثر انفجار صورت گرفته عليه سفارت اسراييل در دهلي چهار تن از جمله يك مسوول اين سفارتخانه زخمي شدند.

اين گزارش حاكي است كه خودروي سفارت رژيم صهيونيستي در دهلي‌نو مورد هدف اين انفجار قرار گرفته است كه طي آن يك مسوول سفارت اين رژيم زخمي شده است.

همچنين خبرها حاكي است كه همسر ديپلمات صهيونيست نيز در اين حمله زخمي شده است.

رويترز همچنين از بمب گذاري در سفارت رژيم صهيونيستي در گرجستان خبر داد. اما رژيم صهيونيستي اعلام كرد كه بمب كار گذاشته شده در سفارت اين رژيم در گرجستان كشف و خنثي شده است.

نظرات بینندگان