arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات انسان نمای هند تا صمیمیت مشکوک رئیس جمهور امریکا و مدیرعامل فیس بوک

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مقامات  پلیس لندن می گویند  فناوری جدید تشخیص چهره به پلیس در مبارزه با خشونت و حفظ امنیت مردم کمک می کند. اما این موضوعی نیست .که مدافعان حفظ حریم خصوصی به راحتی بپذیرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 هند که از سالها پیش در حوزه هوافضا برنامه ریزی های گسترده ای دارد، اکنون تصمیم گرفته است که یک ربات انسان نما که ظاهری با هویت یک زن هندی را دارد به فضا ارسال کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از افراد از واتس اپ برای چت استفاده می کنند. اما این کاربران اغلب نمی دانند که چگونه می توانند تصویر زمینه، رنگ یا عکس سفارشی را تغییر داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جورج سوروس میلیاردر سرشناس آمریکایی گفته که معتقد است فیس بوک با ترامپ همکاری خواهد کرد تا  وی مجددا به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت موتورولا در گوشی ریزر 2019 از یک تراشه بی نظیر اسنپدراگون  710 بهره می برد اما فاقد اتصال 5G  است. با این حال ، قرار است شرکت تابعه Motorola Mobility از نسخه 5G این گوشی رونمایی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان