arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال ایران؛

دبیاسی: در حال مذاکره در مورد جزئیات قراردادم با ایران هستیم / هنوز هیچ چیز قطعی نیست اما عقد قرارداد بسیار محتمل است

با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال ایران، سرمربی ایتالیایی سابق تیم ملی آلبانی گفت که در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال کشورمان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پایگاه خبری «ایتالیا سرا» گفت‌و‌گویی اختصاصی با جانی دبیاسی انجام داده و در آن از وی در خصوص خبر منتشر شده اخیر مبنی بر مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال ایران سؤال پرسیده است.

این مربی ۶۳ ساله ایتالیایی که تا سه سال پیش هدایت تیم ملی آلبانی را برعهده داشت، در پاسخ به این سؤال که آیا خبر مذاکره‌اش با فدارسیون فوتبال ایران صحت دارد و چه مدت دیگر مانده است تا رسماً هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد گفت: داریم روی برخی جزئیات کار می‌کنیم، اما تا زمانی که چیزی امضا نشود، هیچ چیز قطعی نیست. از برخی جهات عقد این قرارداد بسیار محتمل است.

اگر مذاکرات دبیاسی با فدراسیون فوتبال ایران به سرانجام برسد، این دومین دوره کاری خود به عنوان سرمربی یک تیم ملی را تجربه خواهد کرد.

او سال ۱۹۹۰ دوران مربیگری خود را در تیم جوانان باشگاه باسانوی ایتالیا آغاز کرد و در ادامه تیم‌هایی مانند کارپی، اسپال، مودنا، برشا، تورینو، لوانته و اودینزه را هم هدایت کرد. دبیاسی سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی آلبانی را برعهده گرفت و تا سال ۲۰۱۷ در این تیم حضور داشت. او ماه سپتامبر همان سال هدایت تیم آلاوس را برعهده گرفت، اما بعد از کمتر از دو ماه اخراج شد و از آن زمان تاکنون بیکار بوده است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان