arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸

ادعاهای فردی که کتاب طب «هاریسون» را آتش زد / تبریزیان: رییس انکولوژی هلند که یک خانم است، از من دعوت کرد که بروم هلند درس بدهم؛ آخر کار گفت «اتفاقا من هم شوهر ندارم»

عباس تبریزیان روحانی جنجالی این روزها که کتاب طب هاریسون را به آتش کشیده و خود را «پدر طب اسلامی ایران می‌خواند، ادعاهای عجیب درباره‌ خود مطرح کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عباس تبریزیان معروف به «آیت الله تبریزیان»، روحانی جنجالی این روزها که کتاب طب هاریسون را به آتش کشیده و خود را «پدر طب اسلامی ایران می‌خواند، ادعاهای عجیب درباره‌ خود مطرح کرده است.

تبریزیان از جمله مدعی است که خانم دکتر پروفسور تروسکه دباک، متخصص اپیدمیولوژی سرطان و رییس دپارتمان اونکولوژیکال اپیدمیلوژی دانشگاه گرونینگن، سال ۹۴ در سفرش به ایران برای شرکت در یک همایش علمی، او را دیده و خواسته که به هلند برود تا تدریس کند و به دنبال تطمیع او بوده است.

تبریزیان می‌گوید: «از این داستان‌ها خیلی زیاد است. خلاصه آنها قدر این مسایل را می‌دانند. مدتی بعد از آن، یک ماه قبل رییس انکولوژی هلند آمد، یک خانمی است، آمد از من دعوت کرد که بروم آنجا. انکولوژی یعنی سرطان. رییس سرطان هلند از من دعوت کرد که بروم هلند. گفت تمامی امکانات را در اختیارت تو می‌گذاریم، اینجا خیلی به شما اهمیت نمی‌دهند. ما همه‌ی امکانات را در اختیار شما می‌گذاریم؛ بیا آنجا درس بده. آخر کار هم گفت که «اتفاقا من هم شوهر ندارم». اینها بالاخره تطمیع می‌کنند به هر وسیله‌ای. خلاصه قدر این مسایل را ما نمی‌دانیم».

تبریزیان سال ۹۴: زمان برگشت به دعا درمانی است

خبر زیر را سایت دانا در تیرماه سال ۹۴ منتشر کرده است که در آن از عنوان «آیت الله» و «پدر طب اسلامی» نام برده است. این گزارش به صورت کامل در پی می‌آید.

سایت دانا، تیرماه ۹۴: پدر طب اسلامی در یزد گفت: زمان برگشت به طب اسلامی فرا رسیده است و بایستی با جایگزین کردن طب اسلامی به جای پزشکی مدرن به کمک مردم بیاییم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدبانو ؛ آیت الله تبریزیان در همایش طب اسلامی که به همت هیئت پیروان عترت خواهران رزمندگان اسلام و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در محل حسینیه سیدگلسرخ یزد برگزار شده بود، خاطر نشان کرد: بشر روزی متوجه می‌شود که هر بیشتر پیشرفت کند در نهایت باید به سوی اسلام برگردد.

وی درمان اسلامی را به دو بخش دارویی و دعایی تقسیم کرد و افزود: مساله دعا درمانی باید احیا شود و لازم است اولین چیزی که در هنگام بیماری به ذهن مومن خطور می‌کند، دعا باشد.

تبریزیان در خصوص اهمیت دعا در بین غیر مسلمانان خاطر نشان کرد: خانمی که استاد دانشگاه لندن بود نزد من آمد و گفت قرص های شیمیایی مان را داخل زباله دان انداخته ایم؛گفتم طب گیاهی می خواهید؟ که پاسخ داد: نه؛ به دنبال دعا آمده ام چرا که تجربه کردیم که مسلمانان با خواندن دعا شفا می یابند.

وی درباره اهمیت شفابخشی سوره حمد اظهار داشت: هربیماری که سوره حمد او را شفا ندهد هیچ درمانی ندارد؛ سوره حمد درمان کل بیماری‌هاست.

آیت الله تبریزیان حجامت را یکی از درمان‌های اسلامی دانست و گفت: حجامت اولین بار در آمریکا رایج شده است و متاسفانه منتظریم ببینیم آن‌ها چه می‌کنند بعد انجامش دهیم در حالی که باید پیش قدم باشیم.

پدر طب اسلامی گفت: طبق بررسی های کشور هلند تا ۸۰سال پیش بیماری سرطان نبوده است ولی الان از هر ۷نفر یک نفر به این بیماری مبتلا است.

وی داروهای شیمیایی را عامل ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها ذکر کرد و گفت: امروزه رحم را به خاطر خون‌ریزی شدید خارج می‌کنند در حالی که با دو گیاه شناخته شده که با هم ترکیب می‌شوند به راحتی این بیماری درمان می‌شود.

پدر طب اسلامی داروی طب اسلامی را بدون عوارض و مفید دانست و داروهای شیمیایی را با عوارض بالا عنوان کرد.

وی سزارین را عامل نابودی و معیوب ساختن زنان عنوان کرد و ادامه داد: آسیب دیگر طب جدید به مردم این است که امروزه در کشور ۱۵ میلیون زن نازا وجود دارد و این به دلیل داروهای شیمیایی مورد مصرف بانوان است که نازایی و کم زایی را به دنبال دارد.

آیت الله تبریزیان در توضیح کم زایی خاطر نشان کرد: ۷۵% زایمان‌ها به صورت سزارین صورت می‌گیرد که با این عمل تعداد زایمان کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه طب اسلامی با طب سنتی متفاوت است تصریح کرد: طب اسلامی، علم پیامبران است و اولین طبیب روی زمین حضرت آدم (ع) بود که خداوند ایشان را از بهشت نازل کرد و همه علوم از جمله طب و نجوم را به او آموخت.

آیت الله تبریزیان ادامه داد: بعد از حضرت آدم (ع)، پیامبران الهی به وسیله وحی علم طب اسلامی را توسعه دادند تا زمان حضرت سلیمان (ع)، حضرت داوود (ع) و زمان حضرت عیسی (ع) که توسعه علم پزشکی به حدی رسید که سخت‌ترین بیماری‌ها را درمان کرد.

وی طب اسلامی را فارغ از دیگر علوم طب دانست و گفت: متاسفانه با افزایش بیماری های گوناگون از جمله سکته و سرطان و از طرفی افزایش مصرف داروهای شیمیایی به این نتیجه می رسیم که داروهای شیمیایی نه تنها درمان را در پی ندارد بلکه خود عاملی برای بروز بیماری ها است.

آیت الله تبریزیان گفت: افزایش بیمار، مطب، درمانگاه و بیمارستان نشانه پیشرفت نیست بلکه حکایت از عقب ماندگی علم پزشکی امروزی دارد.

پدر طب اسلامی گفت: طب باید به بهبودی و کاهش بیماری انسان شود و این درست برعکس انتظار ما از طب می باشد.

وی با اشاره به مناظره زیبای امام صادق(ع) با طبیب هندی اظهار داشت: ربیع حاجب می گوید« روزی طبیبی هندی در مجلس منصور کتاب طب می خواند در حالی که امام صادق علیه السّلام در آنجا حضور داشت چون از قرائت مسائل طب فراغت یافت به امام ششم علیه السّلام گفت دوست داری از دانش خود به تو بیاموزم؟ حضرت فرمود نه زیرا آنچه من می دانم از دانش تو بهتر است طبیب پرسید تو از طب چه می دانی؟ امام فرمود: من گرمی را با سردی و سردی را با گرمی و تَر را با خشک و خشک را با تَر مداوا می کنم و کار را به خدا وامی گذارم و آنچه را که از پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم وارد شده به کار می بندم که فرمود: بدان که معده خانه‌ی درد است،و پرهیز رأس هر داوایی است و به بدن خود آنچه را که عادت کرده بدهد.مرد هندی گفت: آیا طب غیر از این است؟امام علیه السلام فرمود:آیا گمان می کنی که من از کتاب های طب آموخته ام؟گفت :آری.امام علیه السلام فرمود: نه. به خدا قسم من غیر از خدا از کسی دیگر یاد نگرفته ام.»

پرسش و پاسخ به سوالات مخاطبان بخش دیگری از این مراسم بود که با استقبال گسترده ای روبرو شد.

درمان روزانه ۱۵۰ بیمار صعب‎العلاج با طب اسلامی!

خردادماه ۹۴ ایسنا در گزارشی با تیتر «پدر طب اسلامی در ایران مطرح کرد: درمان روزانه ۱۵۰ نفر مبتلای به بیماری‌های صعب‎العلاج با طب اسلامی» ادعاهای او را منتشر کرد. این خبرگزاری هم بارها از او به نام «پدر طب اسلامی ایران» یاد کرده است. گزارش کامل آن را در زیر می‌بینید.

ایسنا، خرداد ۱۳۹۴: پدر طب اسلامی ایران از درمان روزانه ۱۵۰ نفر مبتلای به بیماری‌های صعب‎العلاج با طب اسلامی در قم خبر داد.

به گزارش ایسنا از لرستان، حجت الاسلام تبریزیان در نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد خرم‎آباد که با موضوع طب اسلامی برگزار شد، افزود: روزانه ۱۵۰ نفر مبتلای به بیماری‌های صعب‎العلاج را که تمام مراحل درمان از جمله شیمی درمانی را پشت سرگذاشته‎اند، اما به نتیجه‎ای دست نیافته‎اند و دیگر از درمان مایوس شده‎اند را درمان می‎کنیم.

وی طب اسلامی را در شرایطی که بشر با بحران مواجه شده است، ذخیره‎ای برای امت اسلامی دانست و اظهار کرد: بدون اینکه تبلیغاتی برای درمان بیماران از طریق طب اسلامی در قم صورت گرفته باشد، تا یک‎سال آینده ظرفیت پذیرش بیماران پر شده است؛ این در حالی است که در ابتدای فعالیت در قم از ما برای اثبات ادعاهایمان سند می‎خواستند که ما از آنها برای اثبات ادعاهایمان فرصت یک هفته‎ای درخواست کردیم و توانستیم آن را ثابت کنیم.

پدر طب اسلامی در ایران با تاکید بر اینکه برای طب اسلامی درمان سرطان و MS با درمان سرماخوردگی هیچ تفاوتی ندارد، بیان کرد: بیماری‎های صعب العلاج را ظرف چند روز درمان می‌کنیم؛ اما جالب اینجاست که زمانی بیماران درمان شده برای آزمایش به بیمارستان مراجعه می‎کنند، می‎گویند که جواب آزمایش‎های قبلی اشتباه بوده است.

تبریزیان با اشاره به اینکه امروز در اروپا دیگر آنتی‌بیوتیک‌ها برای درمان عفونت‌ها و التهاب‎ها کارساز نیستند و آنها دارویی برای رفع آنها ندارند، خاطرنشان کرد: خداوند بشر را رها نمی‎کند و برای چنین بحران‎هایی راه حل‎هایی را هم مقابل بشر قرار می‎دهد؛ از این‎رو خداوند طب اسلامی را به عنوان تنها راه نجات بشر براساس حکمت رونمایی کرده است.

وی با بیان اینکه مواد خام طب اسلامی از ۱۴۰۰ سال پیش وجود داشته، اما کسی روی آن کار نکرده است، افزود: در زمان حضرت عیسی مردم به بیماری‎های سخت دچار بودند به‎همین دلیل خداوند حضرت عیسی را با رسالت پزشکی مبعوث کرد به همین دلیل ایشان کور، کر و فلج را درمان و حتی مرده را هم زنده می‎کرد.

پدر طب اسلامی در ایران با اشاره به ملاقات اخیر رئیس دانشگاه هلند با خود، اظهار کرد: اخیرا رئیس دانشگاه هلند از من برای حضور در این کشور دعوت کرد حتی از من خواست که دانشجویانی را برای آموزش طب اسلامی به کشورمان بفرستد اما نپذیرفتم چون معتقدم که طب اسلامی متعلق به امت اسلامی است و باید این دانش را در نزد خود حفظ کنیم.

تبریزیان تصریح کرد: بنابر گفته رئیس دانشگاه هلند دانشمندان اروپایی و آمریکایی پس از بررسی علت شیوع سرطان به این نتیجه رسیده‎اند که عامل این مساله استفاده از داروهای شیمیایی است، اما برای اینکه اروپا و آمریکا به‎خاطر گفتن این واقعیت به‎هم نریزند، از اعلام آن خودداری کرده‎اند.

وی اضافه کرد: مصرف دارو هر سال چند برابر می‎شود؛ اما در عین حال بیماری مردم هم چندبرابر شده و تعداد بیماری‎ها هم زیاد شده است و با این حال طب شیمیایی که ده‎ها سال حاکم بوده است، باید پاسخگو باشد و بگویند که با این همه دانشگاه و مطب تابه‎حال چه کرده‎اند.

پدر طب اسلامی با بیان اینکه دست صهیونیست‎ها برای محتاج‎تر کردن بشر به دارو در کار است، گفت: البته مشکل فقط در دارو نیست، بلکه نوع تغذیه و مسائل زندگی هم در افزایش بیماری‎ها موثر بوده است؛ به‎عنوان نمونه نانی که باید به مانند نان حضرت زهرا(س) در تنور پخته شود بر روی تنورهای آهنی می‎پزیم.

منبع: انصاف نیوز

نظرات بینندگان