arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی:

افراد جدید که مشمول «یارانه معیشتی» شده اند، از ۱۰ بهمن یارانه می‌گیرند

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی از افزایش دریافت‌کنندگان یارانه حمایت معیشتی خبر داد و گفت: افرادی که اطلاعات آنها در سایت ثبت شده است و مشمول یارانه حمایت معیشتی باشند از دهم بهمن یارانه به حساب آنها واریز می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسین میرزایی با اشاره به بررسی اطلاعات افراد ثبت‌نام‌کننده در سایت hemayat.mcls.gov.ir اظهار کرد: بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام از هفته گذشته بررسی اطلاعات افراد آغاز شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در این مرحله اطلاعات سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نبودند اما متقاضی دریافت یارانه حمایتی هستند، بررسی می‌شود و در ارتباط با مشمولیت یا عدم مشمولیت آنها در خصوص دریافت یارانه حمایتی تصمیم‌گیری و به آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

میرزایی ادامه داد: همچنین اطلاعات افرادی که یارانه نقدی دریافت می‌کنند اما مشمول یارانه حمایتی نشده‌اند نیز بررسی خواهد شد و در این زمینه نیز به آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد که با توجه به جمع‌بندی‌ای که انجام خواهد گرفت بخشی از این افراد همزمان با دهم بهمن ماه یارانه حمایت معیشتی خود را دریافت خواهند کرد.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی در پاسخ به این پرسش که چه‌تعداد از افراد اشاره‌شده مشمول یارانه حمایتی خواهند شد، گفت: در این زمینه اجازه بدهید تا چند روز آینده تعداد آنها اعلام شود اما مسئله‌ای که وجود دارد تعداد دریافت‌کنندگان یارانه حمایت معیشتی افزوده خواهد شد.

وی گفت: افرادی که از دهم بهمن ماه وارد لیست یارانه‌بگیران حمایت معیشتی می‌شوند، یارانه دو ماه قبل (آذر و دی) را نیز دریافت خواهند کرد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان