arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰

کلاف انتخاب رئیس آینده فوتبال پیچیده‌تر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آخرین روز مهلت ثبت نام برای حضور در انتخاب رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در شرایطی به ساعات پایانی خود نزدیک می‌شود که با حضور برخی چهره‌های مطرح، کلاف انتخاب رئیس آینده این فدراسیون پیچیده‌تر از قبل شده است.
به گزارش انتخاب به نقل از مهر، در شرایطی که علی کفاشیان و مهدی تاج با پیشنهاد هیئت رئیسه فدراسیون و البته تصمیم وزارت ورزش و جوانان چند روز پیش برای حضور در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، امروز سه شنبه و در آخرین روز مهلت ثبت نام برای ریاست و هیئت رئیسه عزیز محمدی و محمدحسین قریب نیز برای ریاست ثبت نام کردند.

در حالی که تاج اعلام کرده بود در صورت ماندن کفاشیان در عرصه انتخابات به نفع او کنار خواهد کشید، با ثبت نام عزیز محمدی همچنان جناح مخالف کفاشیان گزینه خود را در انتخابات پیش رو حفظ خواهد کرد و در صورت کنار کشیدن تاج، محمدی می تواند گزینه جدی فدراسیون برای ریاست باشد.

اما آنچه از نشست روز دوشنبه محمدحسین قریب با محمد عباسی به بیرون درز پیدا کرده حکایت از آن دارد که قریب گزینه اصلی وزارت ورزش و جوانان برای ریاست فدراسیون فوتبال است که باید با رقبایش برای نشستن روی صندلی ریاست رقابت کند.

این در حالی است که علی سعیدلو رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی هنوز برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون ثبت نام نکرده و با وجود اینکه از قبل قرار بود وی نیز برای حضور در رقابت برای ریاست آینده فدراسیون شرکت کند، اما تا چهار ساعت مانده به پایان مهلت ثبت نام، هنوز راهی فدراسیون فوتبال نشده است. سجادی و ساور نیز هنوز ثبت نام نکرده اند.

محمد مایلی کهن سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که صبح امروز سه شنبه راهی فدراسیون فوتبال شد تا برای ریاست ثبت نام کند، پس از چند دقیقه حضور در این فدراسیون بدون آنکه ثبت نام کند، رفت! او در اظهارنظر کوتاهی به خبرنگاران گفت که ثبت نام نکرده است.

به نظر می رسد در چند ساعت باقیمانده تا پایان مهلت ثبت نام انتخابات ریاست و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افراد جدیدی ثبت نام کنند که اکثر آنها برای عضویت در هیئت رئیسه خواهد بود.

با توجه به مشخص شدن غیررسمی گزینه وزارت ورزش و جوانان برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، بعید به نظر می رسد که فرد دیگری خود را برای احراز این پست کاندیدا کند. البته ممکن است برخی از کانال‌هایی بالاتر از وزارت ورزش وارد شوند و معادلات را برهم بزنند. اما آنچه تاکنون مشخص است، رقابت قریب با سه گزینه دیگر برای ریاست است.
نظرات بینندگان