arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰

بلاژویچ از کار برکنار شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مهر نوشت:

رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان از انتخاب ابراهیم قاسمپور به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد و گفت: پس از بازی با تراکتورسازی "میروسلاو بلاژویچ" مدیر فنی تیم مس خواهد شد.
عبدالرضا داوری مهر ضمن بیان مطلب فوق گفت: هیئت مدیره باشگاه صنعت مس کرمان در جلسه صبح سه شنبه خود انتخاب قاسمپور را به عنوان سرمربی جدید و بلاژویچ را نیز به عنوان مدیر فنی این تیم تصویب کرد.

وی در خصوص دلایل تغییر سرمربی تیم مس کرمان گفت: بلاژویچ علیرغم برخورداری از شایستگی‌ها و تجارب گرانبها در 20 بازی اخیر 58 درصد از امتیازها را از دست داد که در صورت ادامه این روند به احتمال زیاد تیم مس کرمان به رقابت‌های لیگ آزادگان سقوط می‌کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان ادامه داد: بنابراین هیئت مدیره باشگاه مس برای جلوگیری از این روند و همچنین بهره گیری از تجربیات ارزنده بلاژویچ، وی را به عنوان مدیر فنی تیم مس و قاسمپور را نیز به عنوان سرمربی این تیم منصوب کرد.

وی در ادامه افزود: مذاکرات هیئت مدیره باشگاه مس با قاسمپور ظهر سه‌شنبه در تهران به پایان رسید و پس از توافق نهایی قرار شد این مربی چهارشنبه عازم کرمان شود.

داوری در خاتمه گفت: دیدار تیم‌های مس کرمان و تراکتورسازی تبریز آخرین بازی است که بلاژویچ به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم مس می‌نشیند و پس از آن از روز پنجشنبه قاسمپور هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت و بلاژویچ نیز به عنوان مدیرفنی انجام وظیفه خواهد کرد.

نظرات بینندگان