arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۵ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

قدردانی پوتین از نتانیاهو بخاطر افتتاح یک بنای یادبود مربوط به جنگ جهانی در بیت المقدس

رئیس جمهوری روسیه از نتانیاهو بخاطر افتتاح بنای یادبودی برای قربانیان محاصره شهر لنینگراد (سن پترزبورگ کنونی) در سالهای حمله آلمان نازی به شوروی در جنگ دوم جهانی در شهر اورشلیم (بیت المقدس) قدردانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ولادیمیر پوتین روز پنجشنبه در آغاز مذاکرات با بنیامین نتانیاهو در کاخ کرملین گفت: امروز فرصت داریم در مورد مسائل منطقه ای و موضوعات روابط دوجانبه روسیه و اسراییل گفت وگو کنیم.

وی افزود: مذاکرات بین اسراییل و کمیسیون اتحادیه اقتصادی اوراسیا برای ایجاد محدوده تجاری آزاد جریان دارد و روابط دوجانبه نیز در عرصه های اقتصادی و انسانی توسعه می یابد.

پوتین در ادامه این دیدار از نتانیاهو خواست تا بهترین آرزوها را به خانواده نعامی ایساهار که امروز از زندان روسیه آزاد شده است ارائه کند.

ایساهار که به دلیل داشتن ۹ گرم ماریجوانا محکوم به هشت سال زندان در روسیه شده بود سرانجام امروز پنجشنبه پس از گذراندن چند ماه زندان آزاد شد.

دفتر مطبوعاتی سازمان فدرال اجرای احکام روسیه اعلام کرد: نعامی ایساهار از سوی رئیس جمهوری روسیه عفو شده است.

رئیس جمهوری روسیه همچنین از نتانیاهو بخاطر افتتاح بنای یادبودی برای قربانیان محاصره شهر لنینگراد (سن پترزبورگ کنونی) در سالهای حمله آلمان نازی به شوروی در جنگ دوم جهانی در شهر اورشلیم (بیت المقدس) قدردانی کرد.

دیدار رئیس جمهوری روسیه و نخست وزیر اسراییل بدون حضور خبرنگاران ادامه دارد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان