arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

شروع دوباره پیش فروش 14 محصول سایپا از امروز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طرح پیش فروش 14 مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا پس از یک روز وقفه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از امروز پنجشنبه، دهم بهمن ماه از سرگرفته شد و در حال حاضر فعال است.

به گزارش سایپانیوز، طرح فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت دهه مبارك فجر که از ساعت 10صبح روز سه شنبه هشتم بهمن ماه آغاز شده، پس از یک روز وقفه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، از امروز پنجشنبه از سر گرفته شده است.

در این طرح که صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس www.saipacorp.ir فعال است 14 مدل از محصولات سایپا شامل : ساینا، کوئیک، کوئیک.آر، تیبا صندوقدار، تیبا2، سایپا151، نیسان تک سوز، نیسان دوگانه سوز، ساینا آپشنال، تیبا2 آپشنال (پلاس)، تیبا صندوقدار آپشنال، سایپا 151 آپشنال، نیسان تک سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال با موعد تحویل در سال99 عرضه می شود.

مبلغ پیش پرداخت در این طرح پیش فروش متناسب با نوع خودرو متغییر است اما برای تمامی ثبت نام های این طرح، 15درصد سود مشارکت و 12درصد سود انصراف در نظر گرفته شده است.

هموطنان برای اطلاع بیشتر از جزئیات این طرح و ثبت نام می توانند به سایت رسمی گروه خودروسازی سایپا به آدرس www.saipacorp.ir يا saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

نظرات بینندگان