arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰

دلایل ثبت‌نام نکردن مایلی‌کهن در انتخابات مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با تشریح دلایل انصراف خود از ثبت نام برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل آنکه نایب رئیسان مورد نظر خود را انتخاب نکرده بودم، از ثبت نامم ممانعت کردند.

محمد مایلی کهن در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: روز گذشته برای ثبت نام در بخش ریاست فدراسیون فوتبال به فدراسیون مراجعه کردم اما به من اعلام شد که باید نواب رئیس خود را معرفی کرده و برای نام نویسی آنها با مدارک‌شان در فدراسیون حضور داشته باشند. من از قانون بی اطلاع بودم و نمی‌دانستم معرفی و حضور نایب رئیسان الزامی است به همین خاطر نتوانستم ثبت نام کنم.

وی از اظهارنظر پیرامون شرایط کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال خودداری کرد و گفت: خانم شهریاری به من اعلام کرد که کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال باید نواب رئیس خود را معرفی کنند و بدون انجام این کار ثبت نام امکانپذیر نیست اما من در فهرست کاندیداهای ریاست دیدم که آقای تاج اصلا نواب رئیس خود را معرفی نکرده و یکی، دو کاندیدای دیگر نیز یک نایب رئیس خود را معرفی نکرده بودند!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خود را تابع قانون خواند و گفت: ایراد از من بوده که از قوانین ثبت نام بی خبر بوده و برای نام نویسی اقدام کرده بودم. حتما خیری بوده که این اتفاق رخ داده است.

مایلی کهن در خصوص گزینه‌های مورد نظر خود برای نایب رئیسی فدراسیون فوتبال گفت: من روسای پیشین خود چون آقایان حبیب کاشانی، سعید فائقی، ابراهیم خلیلی که سنگ بنای باشگاه فولادمبارکه سپاهان را بنا نهاد، رضا صنیعی از مدیران پیشین سازمان تربیت بدنی و سعید کاشفی که سال‌ها مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی بود را درنظر داشتم.

انتخابات فدراسیون فوتبال روز 15 اسفندماه برگزار شده و علاوه بر رئیس، اعضای هیئت رئیسه و نواب رئیس‌های فدراسیون در صورت کسب آرای لازم از مجمع، انتخاب خواهند شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بــــابــــایـــــی
|
SWITZERLAND
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
0
0
1-کاش ثبت نام میشدند تا ایشان وزن خودشون راببینند
2-معلومه همون صبح تصمیم به ثبت نام گرفته بودند
نظرات بینندگان