arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کاهش احتمالی فروش محصولات اپل تا مهمانی بزرگ مدیرعامل تسلا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به گفته تحلیلگر مشهور و چینی تبار شرکت اپل؛ مینگ چی کو ، اپل در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی حضوری قدرتمند با آیفون 11 در فروش جهانی داشت  ، اما چشم انداز سه ماهه نخست سال جاری میلادی این شرکت به دلیل شیوع  ویروس کرونا چندان چشمگیر نخواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شاید باورنکردنی نباشد اما هوش مصنوعی برای نخستین بار موفق شده با استفاده از الگوریتمهای خود نوعی داروی جدید تولید کند که قرار است روی انسانها نیز آزمایش شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس اطلاعات فاش شده در XDA-Developers و پرونده های build.prop  گوشی های شیائومی می 10 و می 10 پرو در راهند. این دو گوشی پیش از این وعده به روزرسانی برنامه گالری MIUI به دوربین های 108 مگاپیکسلی را داده بودند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا اعلام کرد که ماه آینده میزبان یک مهمانی بزرگ و فوق العاده سرگرم کننده در حوزه هوش مصنوعی خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اخیرا یک برنامه جدید به نام Clearview AI معرفی شده است که از تکنولوژی تشخیص چهره استفاده می کند. این نوع تکنولوژی ها نگرانی هایی جدی در مورد نقض حریم خصوصی ایجاد کرده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان