arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۷۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۷ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰

تهدید برخی مدیران دانشگاه‌ آزاد توسط جاسبی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرگزاری مهر به نقل از منبعی که اشاره ای به نامش نکرده، نوشت:

یک منبع آگاه در دانشگاه آزاد گفت: برخی معاونان و مدیران دانشگاه آزاد که طی هفته های اخیر با برنامه های رئیس سابق همراهی نکردند از سوی جاسبی و نزدیکانش تهدید به عزل و اخراج شده اند.

از زمان انتخاب فرهاد دانشجو به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی، تعداد معدودی از مدیران و معاونان این دانشگاه در جلسات شورای هفتگی دانشگاه آزاد شرکت نمی کنند که همین امر موجبات تهدید به عزل و اخراج آنان را از سوی جاسبی فراهم کرده است.

به گفته این منبع آگاه، جاسبی و نزدیکانش در تلاش هستند برای جلسه آینده شورای دانشگاه آزاد که قرار است شنبه هفته آینده برگزار شود با فشار و تهدید این تعداد معدود را راضی کنند تا در جلسه حضور یابند.

وی در ادامه گفت: شنیده شده یکی از معاونان جاسبی صراحتاً در جلسه ای اظهارداشته که برگزاری جلسات شورای دانشگاه به ریاست جاسبی غیر قانونی است و وی به همین دلیل حاضر به شرکت در این جلسات نیست. در حال حاضر اختلافات داخلی در دانشگاه آزاد به اوج خود رسیده، به طوریکه بخش هایی از این دانشگاه زیر بار بخشنامه های جاسبی و مصوبات شورای این دانشگاه نمی روند.

وی اظهار داشت: این در حالیست که اکثر مدیران نزدیک به جاسبی، هنوز وی را به عنوان رئیس دانشگاه قبول دارند به طوریکه در رسانه های دانشگاه آزاد هنوز از جاسبی با عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاد می شود و تمامی اخبار، اطلاعیه ها، پیامها و آگهی های درج شده از طرف جاسبی با عنوان رئیس منتشر می شود.

وی افزود: نکته جالب این است که روز دوشنبه هفته جاری نیز دور سوم جلسات هیات امناهای استانی به ریاست جاسبی با حضور اعضای هیات امنای قم برگزار شده است و در این جلسه باز هم برخی اعضا و مدیران دانشگاه شرکت نداشتند و مشخص نیست اینگونه رفتارها و اقدامات از سوی تیم مدیریتی دانشگاه آزاد با چه نیتی صورت می گیرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
1
4
منبع آگاه یعنی،دروغ!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
5
0
از قمی ها بعید بود خلاف قانون کاری را انجام دهند!!!!
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
0
0
ببین چه کار کردن با مردم که همه دانشگاه آزادی ها که روزی فحش می دادن به جاسبی با اون شهریه های سنگینش ، الان همه طرفدارش شدن و حمایتش می کنند...زمانه به مردم بد را از بدتر میشناساند...
در ضمن چرا میترسن منبع رو کنند ؟
نظرات بینندگان