arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰

قلعه نويي: كارمان براي ادامه‌ي ليگ سخت شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي مي‌گويد بازيكنان تيمش امروز در حد و اندازه‌هاي خودشان نبوده‌اند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، امير قلعه نويي در نشست خبري پس از بازي تيمش مقابل مس كرمان كه با شكست يك بر صفر تراكتورسازي همراه بود، اظهار كرد: ما در نيمه‌ي نخست خيلي افتضاح بازي كرديم. اگر مي‌توانستم در نيمه‌ي دوم ده بازيكن تيمم را تعويض مي‌كردم. آنها در حد و اندازه‌هاي خود ظاهر نشدند. در نيمه‌ي اول بازي امروز فقط اسم‌ها و منيت‌ها در زمين بود.

وي ادامه داد: در نيمه‌ي دوم با توجه به شناختي كه از بازي مس پيدا كرديم، فوتبال بهتري ارائه كرديم و اگر قرار بود عدالت فوتبال رعايت شود، كه البته رعايت نشد، بايد با اختلاف پنج يا شش گل بازي را مي‌برديم. متاسفانه از فرصت‌هايي كه داشتيم، استفاده نكرديم.

قلعه نويي در ادامه با انتقاد از بازيكنان مس و وقت‌تلف‌كردن‌هاي متعدد گفت: بازيكنان حريف خيلي خودشان را روي زمين مي‌انداختند. كار بازيكنان مس اخلاقي نبود. فكر مي‌كنم داور بايد براي نيمه‌ي دوم ده دقيقه وقت اضافي مي‌گرفت. با اين حال امروز روز بد ما بود. ما با اين نتيجه از صدر جدول دور شديم و كارمان براي ادامه‌ي ليگ خيلي سخت شد.

سرمربي تراكتورسازي در پاسخ به اين سوال كه شايعه شده شما فصل بعد به استقلال باز خواهيد گشت، گفت:‌فكر و ذكر من معطوف تراكتورسازي است و تا زماني كه با اين تيم قرارداد دارم فقط به موفقيت تيمم فكر مي‌كنم و كاري هم به استقلال ندارم.

قلعه نويي در پاسخ به اين سوال كه چرا برخي مواقع درگيري‌هايي بين مربيان فوتبال در ايران به وجود مي‌آيد، گفت:‌ برخي مواقع اين درگيري‌ها به ترور شخصيت بر مي‌گردد كه اگر شما صحبت‌هاي طرف مقابل را جواب ندهي مردم فكر مي‌كنند كه حتما يك چيزي هست. با اين حال من در بحثهاي اخير جوابي نداده‌ام.

وي در پايان درباره‌ي در پيش بودن انتخابات فدراسيون فوتبال گفت: اميدوارم كسي به عنوان رئيس فدراسيون انتخاب شود كه براي فوتبال مفيد باشد. مهم نيست فردي كه انتخاب مي‌شود فوتبالي باشد يا غيرفوتبالي. فوتبال ما احتياج به يك مدير كار بلد و باتجربه دارد و همه بايد سازوكارهاي موفقيت را براي او فراهم كنيم.
نظرات بینندگان