arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تشکیل اتحاد فناوری چین علیه تحریم های ایالات متحده تا امکانات جدید آیفون

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت ردمی اعلام کرده است که در تاریخ 22 بهمن و ساعت 11 ظهر به وقت محلی، گوشی هوشمند جدیدی را در هند رونمایی خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تیم های هواوی، اوپو، ویوو، شیائومی برای کمک به برنامه نویسان بین المللی و مبارزه با تحریم های گوگل، برنامه های کاربردی را به فروشگاه های برنامه اختصاصی خود منتقل می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

احتمال دارد شرکت اپل به زودی ویژگی جدید آیفون به نام "CarKey " را به بازار عرضه کند. این ویژگی به کاربران امکان می دهد که وسیله نقلیه خود را با تلفن خود باز کنند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت موتورولا در حال کار روی دو تلفن با نمایشگرهای  واترفال یا "آبشار" است. نمایشگرهای مذکور انحنای جانبی شدید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

استفاده از تلفن همراه و برنامه های آن برای بسیاری از افراد ساده و ملموس است. وابستگی کاربران به تلفن همراه، گاهی نتایجی بسیار مثبت دارد. برای مثال پلیس نیویورک تصمیم گرفته از آیفون برای یادداشت برداری و امور اداری استفاده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان