arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۸۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰

احمدی نژاد، مشایی و بقایی وارد پاکستان شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهوری دقایقی پیش برای شرکت در اجلاس 3 جانبه ایران، افغانستان و پاکستان در رأس هیئتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان وارد اسلام‌آباد شد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس؛ محمود احمدی نژاد پس از ورود به فرودگاه بین‌المللی اسلام‌آباد مورد استقبال "شهاب‌الدین" یک وزیر فدرال پاکستان به نمایندگی از دولت اسلام‌آباد، سفیر و اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران و همچنین روسای نهادهای ایرانی مقیم پاکستان قرار گرفت.

رئیس جمهور و هیئت همراه تا دقایقی دیگر بطور رسمی در کاخ ریاست جمهوری پاکستان از سوی آصف علی زرداری رئیس جمهور آن کشور مورد استقبال قرار گرفته و تشریفات رسمی را بجا خواهد آورد.

وزیر امور خارجه کشورمان به همراه جمعی از مقامات دولتی از جمله "اسفندیار رحیم مشایی" رئیس دفتر، "هاشمی ثمره" دستیار ویژه و "حمید بقایی" معاون رئیس جمهور رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

قرار است روسای جمهور پاکستان، ایران و افغانستان برای بررسی مسائل منطقه‌ای و توسعه روابط دو و چند جانبه به ویژه افغانستان و نیز تقویت روابط بین این 3 کشور فردا با یکدیگر دیدار و مذاکره کنند.

احمدی نژاد پیش از ظهر امروز و قبل از عزیمت به پاکستان در جمع خبرنگاران، دخالت‌ها و اقدامات نظامی کشورهای فرامنطقه‌ای در امور خاورمیانه را باعث تشدید ناامنی در منطقه دانست و ابراز امیدواری کرد که اجلاس فردا گام بلندی در جهت افزایش همگرایی و همکاری‌های منطقه‌ای و پیشبرد صلح و ثبات در منطقه باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
0
13
باز هم بگین احمدی نزاد از مشایی جداست!
نظرات بینندگان