arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۸۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰

مصلحی: از حضور مهاجرانی در الجنادریه باخبر بودیم/ فتنه گران سال 88 سایت وزارت کشور را هک کردند، فهمیدند تقلبی نشده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر اطلاعات گفت: تشکیلات فتنه سایت وزارت کشور را در انتخابات سال 88 هک کرد و متوجه شد که تقلبی صورت نگرفته است. هکر این کار در اختیار ماست و به آنها ثابت شد که تقلبی نبوده اما دشمنان گفتند که باید راه خود را ادامه دهید و همان کلاهی سرشان رفت که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند.کاندیداهای مجلس نهم باید مواظب باشند که این کلاه به سرشان نرود.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات امروز پنج‌شنبه ‌در همایش «مسجد، حماسه حضور دشمن‌شکن» که با حضور ‌‌ائمه جماعات استان تهران و به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، با اشاره به حضور ‌گسترده و آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال، این حضور را  ‌نشانه بصیرت، هوشیاری و آگاهی ملت ایران دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش در تشریح برنامه‌ها و اهداف دشمنان ‌در ‌انتخابات مجلس نهم تصریح کرد: ‌ائمه جمعه می‌توانند در ‌خنثی کردن توطئه‌های دشمن با بصیرت‌بخشی و تبیین امور برای مردم، نقش ویژه و موثری ایفا کنند.

وزیر اطلاعات ‌بر تبیعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در تمامی امور تأکید کرد و افزود: از منظر دستگاه اطلاعاتی، جنگی تمام‌عیار و همه‌جانبه علیه جمهوری اسلامی در حال اجراست و این یک شعار و تحلیل نیست بلکه ‌بر اساس اطلاعات دقیق می‌گویم که ‌در وضعیت یک جنگ نرم سنگین هستیم و وزارت اطلاعات با توجه به اطلاعات دقیق خود این موضوع را مطرح می‌کند و می‌گوید که دشمن طراحی‌های گسترده‌ای ‌در تمام حوزه‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی طراحی کرده و این باعث شده که تهدیدها و آسیب‌پذیری‌هایی به وجود بیاید و در کنار آن فرصت‌هایی نیز خلق شود.

وی همچنین با اشاره به مسئله جنگ نرم و واژه‌شناسی رهبر معظم انقلاب در این زمینه، ‌جنگ نرم را دارای ویژگی‌های خاصی دانست و اینگونه ادامه داد که ‌جنگ نرم، آرام و بی‌ سر و صدا و بدون احساس جنگ علیه جبهه خودی بوده و پایدار، سیال، ژله‌ای، ‌مخاطب‌ساز، ‌آسیب‌آفرین، تضادآفرین و یأس‌آفرین است و هدف‌های متعددی دارد که ‌با این فرض، عمق و پیچیدگی طراحی و معادله دشمنان مشخص می‌شود، به نحوی که خیلی از کارشناسان به این سادگی نمی‌توانند جبهه‌های جنگ نرم را تشخیص دهند.

مصلحی اضافه کرد: بنا به دلایل متعدد و اطلاعات موجود، هیچ چیزی به اندازه بصیرت‌بخشی در شرایط پیش رو و امروزی نمی‌تواند موثر و مفید باشد که این بصیرت‌بخشی در قالب آگاهی‌بخشی و تحلیل سیاسی بروز می‌کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد بصیرت تصریح کرد: ‌در این زمینه با سه عنصر عنصر بصیرت، بصیرت‌بخشی و بصیرت‌پذیری مواجه هستیم و اگر در هر کدام از این سه عنصر خللی ایجاد شود، جامعه دچار مشکل خواهد شد.

وزیر اطلاعات گفت: به حمدالله با بصیرت‌بخشی‌های مقام معظم رهبری و به لطف خداوند، نظام توانسته در موقعیت‌های مختلف به پیش برود و بر چالش‌های مختلف فائق آید.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، ‌این حضور را با شکوه بیانگر بصیرت‌پذیری مردم دانست.

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و تحریم‌های‌ ‌غرب علیه جمهوری اسلامی ایران ‌‌خاطرنشان کرد: ‌در این شرایط مردم ‌هوشیارانه در صحنه حضور پیدا کردند و این نشان‌دهنده موقعیت‌شناسی و بصیرت مردم است.

مصلحی با اشاره به اینکه ‌رهبر معظم انقلاب از سال 68 موضوع جنگ نرم و ‌تهاجم فرهنگی را به انحای مختلف در سخنرانی‌های خود مورد اشاره قرار داده‌اند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این زمینه ‌32 مورد را از جمله مبارزه فرهنگی، تهاجم فرهنگی، بیماری فرهنگی، توطئه فرهنگی، سلطه فرهنگی و نبرد فرهنگی به کار برده‌اند و جنگ نرم هم آخرین عنوانی بود که ایشان در سال 88 در سخنان خود از آن استفاده کردند که وقتی ‌به این واژه‌ها توجه می‌کنیم، می‌بینیم ‌دشمن چه مسیرهایی را طی کرده و جلو آمده است، البته این جلو آمدن به این معنا نیست که مقابله‌ای صورت نگرفته و ما اقدامی انجام نداده‌ایم اما ‌تاکید می‌کنم که تمام واژه‌های به کار گرفته شده با توجه به طراحی‌ها، برنامه‌ریزی و ژله‌ای عمل کردن دشمن به کار رفته است.

وی با بیان اینکه "دشمن در هر موقعیتی راهبرد تهاجمی و حمله خود را تغییر می‌دهد"، به واژه "خواص" ‌که مقام معظم رهبری در سخنان خود به آن اشاره کردند، اشاره و خاطرنشان کرد: واژه خواص هم مفهوم مثبت و هم مفهوم منفی دارد که ‌از باب مثبت آن می‌توان به خواص مذهبی جبهه حق، اهل حق و با بصیرت اشاره کرد و از باب منفی آن نیز بیش از 13 مورد از جمله خواص بی‌بصیرت، مطرود، فرصت‌طلب، مصلحت‌اندیش، منحط اخلاقی، دنیاگرا، ‌ترسو، فاقد شجاعت و ... به کار رفته است.

وزیر اطلاعات ‌به فتنه ‌88 اشاره کرد و گفت: در فتنه 88 تمام گروه‌های معاند نظام و انقلاب از انجمن حجتیه گرفته تا منافقین و موساد دست به دست هم دادند و همه کشورهای منطقه نیز ‌تقریبا ‌در این فتنه همراهی کردند.

مصلحی به ‌به حضور عطاءالله مهاجرانی و علیرضا نوری‌زاده در ‌ضیافت ‌‌پادشاه عربستان و همچنین سفر چندی قبل خود ‌به این کشور اشاره کرد و یادآور شد: در این سفر ‌به مقامات عربستان گفتیم که شما فلان تاریخ برنامه جشنی دارید و در این جشن افرادی از ‌معاندین انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ‌را دعوت کرده‌اید ‌و پیش‌بینی کرده‌اید که 18 میلیون دلار در اختیار آنان بگذارید که مسئول اطلاعات داخلی عربستان تعجب کرد که ما چگونه این اطلاعات را کسب کرده‌ایم؛ در حالی که این اطلاعات جزء اطلاعات سری و داخلی آنها بود.

وی گفت: وقتی می‌گوییم بر همه تحرکات اشراف اطلاعاتی داریم، شعار نیست و دوست و دشمن به این موضوع اذعان دارند.

وزیر اطلاعات افزود: فتنه سال 88 فتنه‌ای بود که تمام مجموعه‌ها با عنوان یک فرصت و با همراهی سران فتنه تلاش داشتند کار را تمام کنند و برنامه‌ریزی کرده بودند. شرایط داخلی کشور بعد از فتنه سال 88، تحولات پس از آن و تحولات بی‌سابقه در منطقه با عنوان بیداری اسلامی به ما القا می‌کند که یک نگاه جدید و نوین به موضوعات داشته باشیم و این ناشی از تغییر ماهوی بسیاری از پدیده‌ها و تهدیدات است. تغییرات جدی در حوزه تهدیدات علیه نظام صورت گرفته و ما باید این تهدیدها را بشناسیم و بدانیم که ماهیت این تهدیدها علیه نظام تغییر یافته و ما با تهدیدات جدید و نوینی مواجه هستیم و در این ارتباط نیز باید به چند نکته توجه کرد؛ از جمله ضرورت نگاه جدید به تهدیدها و طراحی‌های جدید جهت مقابله با آنها.

مصلحی با اشاره به گسترش شبکه‌های اجتماعی در اینترنت ‌اظهار داشت: در جریان اتفاقات سال 88 در تهران‌پارس خانمی را دستگیر کردیم که با پای شکسته پای اینترنت نشسته بود و جمعیت 500 ـ 600 نفری دختر و پسر را از طریق اینترنت برای رفتن به کف خیابان‌ها هدایت می‌کرد. پس تهدیدهای جدید مقابله جدید می‌طلبد.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در وب و مواجه شدن با وب 3 در حال حاضر تصریح کرد: سرویس‌های اطلاعاتی اینترنت را به‌وجود آورده‌اند و اطلاعاتی به شما می‌دهند که در واقع آن چیزی که شما می‌خواهید، نیست بلکه آنچه خود می‌خواهند را به شما می‌دهند و اطلاعات شما را می‌گیرند. رییس گروه گوگل به تازگی در مصاحبه‌ای گفته است که من افتخار می‌کنم که اگر دستگاه حاکمیت آمریکا راجع به هر فردی هر اطلاعاتی بخواهد، می‌توانم در مورد آن فرد اطلاعات بدهم و به ما هر خطی بدهند، در ارتباط با اطلاع‌رسانی و دادن اطلاعات به آن فرد در آن مسیر و خط حرکت می‌کنیم.

وزیر اطلاعات ‌با ذکر مثالی در این زمینه یادآور شد: وقتی شما در گوگل کلمه نور را می‌زنید، انتظارتان این است که مثلا آیات و روایات سوره نور یا مباحث علمی مربوط به نور برای شما بیاید ولی این‌گونه نیست بلکه متناسب با کشور و فرد طراحی شده که چه چیزی در پی جست‌وجو بیاید. مثلا وقتی این کلمه نور را می‌زنید، چیزهایی که در تهران و ‌اصفهان می‌آید، یک‌جور نیست.

مصلحی افزود: ‌تغییر ماهوی ‌‌تهدیدات جدید به این معناست که کلیه دستگاه‌ها با طراحی‌های جدید باید به این عرصه وارد شوند و در این ارتباط برنامه‌ریزی کنند.

"‌از ابتدای پیروزی انقلاب، استکبار به رهبری آمریکا در مقاطع مختلف راهبردهای مختلفی را در مواجهه با نظام طراحی کرده است و تلاش کرده که آنها را عملیاتی کند. اولین موضوع آن ساختارشکنی بود و در واقع تلاش داشت که ساختار نظام را به هم بریزد و پس از آنکه موفق نشد، تاکتیک و استراتژی تغییر رفتار را در پیش گرفت و در کنار خانه مسئولان لانه کرد".

وزیر اطلاعات ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و موساد در کشور ما فعال مایشا بودند ولی بعد از پیروزی انقلاب تمام سیستم آنها به هم ریخت ولی ‌آنها کار را رها نکرده‌اند.

مصلحی اضافه کرد: ‌‌آنها بعد از تاکتیک تغییر رفتار و عدم حصول نتیجه، استراتژی حاکمیت دوگانه سپس مهار منطقه‌ای و در ادامه مهار داخلی را در پیش گرفتند و در واقع تلاش کردند که از درون، ضربه وارد کنند و فتنه سال 88 در این راستا بود.

وی گفت: در ادامه، آنها استراتژی دو قطبی‌سازی جامعه را در پیش گرفتند و باید توجه کنیم که در مجموع، رویکردهای جدید آمریکا مبتنی بر قدرت هوشمند است و در واقع آنها استراتژی خود را بر اساس فرصت‌های داخلی تعریف کرده و ‌نگاه می‌کنند که وضعیت داخلی چگونه است و متناسب با آن استراتژی‌شان را تبیین می‌کنند و در چنین شرایطی ما به یک نوع مدیریت هوشمند برای مقابله با تهدیدها احتیاج داریم.

وزیر اطلاعات ‌به انتخابات مجلس نهم اشاره و تصریح کرد: ‌انتخابات مجلس نهم اولین انتخابات بعد از فتنه ‌88 بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. جریان‌های سیاسی غیر‌خودی، غیر‌همسو و فتنه و گروه‌های ضد انقلاب به دنبال این هستند که از این انتخابات و از این فرصت سوءاستفاده کنند.

مصلحی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران یادآور شد‌: ایشان با سخنان خود مسئولیت ما را در این صحنه چند برابر کرده و ‌تاکید کردند که انتخابات برای کشور ‌مصونیت‌بخش است. کلیدواژه‌های صحبت‌های رهبری در نماز جمعه اخیر، تاکید بر حضور گسترده مردم، ایجاد مجلسی صالح، قوی، سالم، وجود رقابت سالم بین کاندیداها و هوادارانشان، دقت مجریان انتخابات و مراقبت از امنیت کشور و حفظ هوشیاری بود.

وی ‌به راهبرد دشمن در این انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: آنها بر چهار راهبرد تمرکز دارند؛ اول اینکه تلاش دارند انتخابات را به یک چالش امنیتی برای نظام تبدیل کنند، از طرف دیگر مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهند و به دنبال تسخیر مجلس هستند و در آخر هم به دنبال ناکارآمد جلوه دادن مدل جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و بین‌الملل هستند، چراکه در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در منطقه تبدیل به یک الگو شده و حضور گسترده مردم در انتخابات این مدل را تثبیت می‌کند و دشمن به دنبال این است که این مدل را از بین ببرد.

وزیر اطلاعات افزود: ‌آنها بیشترین سرمایه‌گذاری را می‌کنند تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد و مثلا کمتر از مردم مصر در انتخابات حضور یابند.

مصلحی با بیان اینکه دشمنان نظام و جریان فتنه از مشارکت حداکثری مردم نگران هستند و در راستای کاهش مشارکت مردم سرمایه‌گذاری می‌کنند، گفت: نقطه مشترک دشمنان نظام، جریان فتنه و ضد انقلاب داخل در این راستا در واقع پیرامون راهبرد تلاش در راستای کاهش مشارکت مردم و ایجاد چالش امنیتی برای نظام است و برای کاهش مشارکت مردم تاکتیک‌هایی را برنامه‌ریزی کرده‌اند و در فضای رسانه‌ای‌شان این موضوع را می‌بینیم و متاسفانه برخی از اثرات منفی نیز در جامعه ما داشته ‌و خوشبختانه با فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه این فضا تغییر کرد و توطئه‌های دشمن نقش بر آب شد.

وی ‌به دسته‌بندی و سطوح برنامه‌ریزی دشمن اشاره کرد و افزود: دشمنان سراغ یک گروه و دسته نمی‌روند و برای همه گروه‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند. با توجه به اطلاعات موجود، راهبرد دشمنان نظام برای تاثیرگذاری در انتخابات را می‌توان در سه سطح دسته‌بندی کرد؛ از جمله تلاش برای تاثیرگذاری بر مسئولان نظام، تلاش برای تاثیرگذاری بر جریانات سیاسی و همچنین تلاش و برنامه‌ریزی برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی جامعه که در هر سه سطح، دشمن طراحی‌هایی کرده است.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: در مورد سطح اول، دشمن تلاش دارد که صحنه انتخابات مجلس نهم را به محل و موضعی برای جنگ قدرت تبدیل کند و این‌گونه آن را نمایش دهد که ما می‌توانیم با نوع برنامه‌ریزی و حرکتی که می‌کنیم، جلوی این موضوع را بگیریم. از طرف دیگر دشمن برای برجسته‌سازی کاذب اختلافات بین مسئولان تلاش می‌کند و از طرف دیگر در پی بحران‌سازی در ابعاد مختلف به‌خصوص در مسائل اقتصادی است.

مصلحی به ‌تلاش دشمن برای موضوع‌سازی و مشغول کردن مسئولان نظام به موضوعات فرعی اشاره ‌و تأکید کرد: این امر، هوشیاری می‌طلبد و در واقع آنها می‌خواهند اذهان مسئولان را به چیزهایی مشغول کنند که از مسائل اصلی دور بمانند. آنها با تحریم‌ها به دنبال ایجاد نگرانی و ترس در زمینه مدیریت اقتصادی کشور هستند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای ‌جریانات سیاسی ‌‌ادامه داد: از جمله مواردی که در این زمینه مطرح می‌کنند و در مورد آن تلاش و برنامه ریزی می‌کنند، بحث تحریم و انشقاق است. عده‌ای از این گروه‌های سیاسی غیر‌خودی بحث تحریم انتخابات را مطرح می‌کنند و به دنبال جدا کردن خود از خط نظام هستند.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه جریان فتنه دو حلقه در خارج و داخل کشور دارد، گفت: نمایندگان فتنه با طراحی سرویس‌های اطلاعاتی غرب از جمله سیا، موساد، فرانسه و انگلیس و برخی از کشورهای اروپایی در این کشورها اقامت کرده‌اند و این سرویس‌ها حمایت سنگینی از آنان می‌کنند و در داخل نیز حلقه‌ای وجود دارد که این حلقه داخل و خارج با هم مرتبطند گر‌چه برخی جاها اختلاف‌نظر دارند و یکی از مباحثی که آنان دنبال می‌کنند، تحریم انتخابات است و در واقع می‌خواهند فضاسازی منفی از عرصه انتخابات در راستای تحریک برای عدم مشارکت ایجاد کنند. آنها از طرف دیگر به دنبال این هستند که در مجموعه گفتمان ارزشمداری که رهبر معظم انقلاب طراحی و بیان کرده‌اند، شکاف ایجاد کنند.

وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اهمیت رقابت سالم در انتخابات خاطرنشان کرد: رقابت سالم به این معناست که مجموعه‌های پایبند به انقلاب و نظام در رقابت‌های خود مواظب مجموعه اقداماتشان باشند و در راستای گفتمان ارزش‌مداری که رهبر معظم انقلاب طراحی کرده‌اند، حرکت کنند.

مصلحی ‌به تلاش‌های دشمن برای ‌تاثیرگذاری‌ بر انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: آنها برنامه‌ریزی‌هایی در این ارتباط انجام داده‌اند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به تلاش برای بر هم ریختن تعادل جامعه با ایجاد شوک‌های کاذب به خصوص در زمینه اقتصادی از جمله در زمینه ارز و سکه اشاره کرد که با کمال تاسف برخی‌ از خودی‌ها نیز در این مقوله دچار چالش و اشتباه شدند و جاهایی بودند که جزو مجموعه نظامند و رفتند میلیاردی سکه خریدند و تحت‌تاثیر این القاء قرار گرفتند و بعضی از خودی‌ها با بی‌توجهی به این موضوع دامن زدند و در واقع دشمنان برنامه‌ریزی می‌کنند که تعادل روانی جامعه را به هم بریزند.

وی با اشاره به تلاش و برنامه‌ریزی آنان برای القای یاس و ناامیدی در بین مردم تصریح کرد: آنها در راستای بحران‌نمایی کاذب از وضعیت کشور تلاش می‌کنند.

وزیر اطلاعات ‌‌به مصاحبه‌ای که در آن فردی صحبت از ایجاد قحطی در کشور کرده بود، اشاره کرد و گفت: یک آقایی مصاحبه می‌کند و صحبت از قحطی در کشور می‌کند و وقتی که می‌گوییم مستند این حرفت چه بوده و دلایلتان را بگویید، می‌گوید که نمی‌دانم چه شد این را گفتم و وقتی یک ذره ناخن می‌زنیم، می‌بینیم که دشمنان با واسطه‌های مختلف سعی می‌کنند این‌گونه القائات را داشته باشند. اطرافیان باید مراقب باشند زیرا دشمنان طراحی‌های جدیدی در این‌گونه مباحث دارند. دیدیم یک آدم خودی این حرف را زد و ماهواره‌ها و رسانه‌های آنها با استناد به این حرف چه جوی را ایجاد کردند.

مصلحی افزود: آنها سعی می‌کنند از وضعیت کشور توسط عوامل داخلی‌شان به خصوص جریان فتنه سیاه‌نمایی کنند. شما رسانه‌های همراه با جریان فتنه را نگاه کنید و وقتی سرتیتر آنها را نگاه می‌کنید، می‌بینید که چه حرکتی را دنبال می‌کنند.

"آنها از طرف دیگر به دنبال نشان دادن ناکارآمدی نظام، القای تقابل بین بزرگان و عالمان دینی در کشور و تضعیف و تخریب چهره‌ها و پایگاه‌های مهم نظام از جمله بسیج، سپاه و روحانیت هستند و از طرف دیگر دستاوردهای نظام را زیر سوال می‌برند و تلاش می‌کنند تا با آستانه تحمل مردم بازی کنند و در بین توده‌های مردم هراس، بی‌اعتمادی نسبت به حاکمیت و هیجان‌های کاذب و جوسازی ایجاد کنند."

وزیر اطلاعات با اشاره به تلاش دشمنان برای زیر سوال بردن دستاوردهای نظام به موفقیت روز گذشته دانشمندان هسته‌ای اشاره کرد و ادامه داد: اگر کسی به پشت صحنه این تحریم‌ها و اقداماتی که دشمن انجام می‌دهد، نگاه کند، می‌فهمد که موفقیت‌هایی که دانشمندان ما کسب کرده‌اند، چقدر مهم و اثرگذار است.

مصلحی با بیان اینکه دشمنان تمام ظرفیت خود را به کار بردند که نظام را با یک چالش امنیتی در موضوع انتخابات مواجه کنند و در واقع انتخابات را یک فرصت‌طلبی برای ضربه زدن به امنیت جمهوری اسلامی تلقی می‌کنند، گفت: نمونه آن یک ضد انقلاب است که در شبکه سیا می‌گوید باید انتخابات آتی مجلس ایران را به صحنه جنگ داخلی تبدیل کرد و این امر بر عهده شورای هماهنگی راه سبز امید است که مردم را به اغتشاش تحریک کند. شورای هماهنگی راه سبز امید، دو حلقه جریان فتنه در داخل و خارج از کشور است که در این ارتباط دستورالعمل‌هایی را دارند.

وی به اهم محورها و برنامه‌های آنها برای ایجاد چالش امنیتی در این عرصه اشاره کرد و یادآور شد: آنها تلاش می‌کنند با برنامه‌ریزی و به کمک رسانه‌های خود برای نافرمانی مدنی بسترسازی کنند و از طرف دیگر انتخابات مجلس همیشه این وضعیت را داشته است که در برخی از جاها با توجه به وضعیت جغرافیایی، قومی و قبیله‌ای اصطکاک‌هایی به وجود می‌آمده و مثلا در برخی از حوزه‌های انتخابیه ما شاهد این اصطکاک‌ها بوده‌ایم و دشمنان تلاش می‌کنند این امر را تشدید و از آن سوءاستفاده کنند.

"آنها در تلاش برای زمینه‌سازی اعتراضات مردمی، تلاش در جهت مطرح کردن طرح نظارت بین‌المللی، تلاش برای معرفی و حمایت از کاندیداهای دارای گرایشات قومی با هدف سوءاستفاده از ظرفیت قومیتی، ترویج روحیه قبیله‌گری، راه‌اندازی رقابت ناسالم انتخاباتی و برنامه‌ریزی در راستای ایجاد تنش برای ایجاد بحران از طریق ایجاد نزاع‌های قومی و قبیله‌گرایی هستند. آنها از طرف دیگر در راستای تردیدافکنی و شبهه‌افکنی در مورد سلامت انتخاباتند و متاسفانه برخی از خودی‌ها نیز در قالب رقابتی که وجود دارد، بر این طبل می‌کوبند".

وزیر اطلاعات گفت: آنها تلاش می‌کنند تقلب در انتخابات را القا کنند و آن را به پیش ببرند. همین تشکیلات فتنه در یکی از اقداماتی که انجام داد، سایت وزارت کشور را در انتخابات سال 88 هک کرد و با آن هک متوجه شد که تقلبی صورت نگرفته است. هکر این کار در اختیار ماست و به آنها ثابت شد که تقلبی نبوده اما دشمنان گفتند که باید راه خود را ادامه دهید و همان کلاهی سرشان رفت که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند و کاندیداها در انتخابات مجلس نهم باید مواظب باشند که این کلاه به سرشان نرود.

وی افزود: آنها به دنبال اغتشاش و آشوب خیابانی هستند. در قضیه 25 بهمن دیدید آنها تمام تلاش خود را به کار بردند، هجمه‌های سنگینی را طراحی کردند و در مراکز استان‌ها آدرس دادند و محل تجمع را اعلام کردند ولی چه شد؟

وزیر اطلاعات با بیان اینکه آنها در راستای القای عدم امنیت در کشور حرکت می‌کنند، تصریح کرد: با وجود تمام برنامه‌ریزی‌های گسترده، با کمک خداوند و عنایت مقام معظم رهبری و تلاش مسئولان، آنها در هیچکدام از این زمینه‌ها به موفقیتی دست پیدا نکردند و نمی‌توانند کسب کنند.

مصلحی اضافه کرد: ما یک بحث تا انتخابات داریم، بحثی حین انتخابات داریم و بحثی بعد از انتخابات و آنها برای هر سه مقطع برنامه‌ریزی کرده‌اند. نکته اصلی این است که نباید از راهبرد ژله‌ای و اقتضایی دشمن غافل شد. دشمنان نظام و جریان فتنه و انقلاب، تلاش کردند که در ثبت نام‌ها تاثیرگذار باشند ولی به موفقیتی دست پیدا نکردند و شرکت افراد برای ثبت نام در انتخابات قابل توجه بود؛ با آنکه محدودیت بیشتری از جمله مدرک تحصیلی اعمال شده بود و تایید صلاحیت‌ها نیز قابل توجه بود. اکنون دشمنان از تسخیر مجلس مایوس شده‌اند و اصل انتخابات و سطح مشارکت مردم را نشانه گرفته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت امیدوارسازی مردم و توجه به این موضوع به عنوان یک اولویت جدی تأکید کرد: مدتی است که خواص مردود اقدام به به‌کارگیری تاکتیک سوخته فرار رو به جلو کرده‌اند و این تاکتیک را در ایام انتخابات بیشتر استفاده می‌کنند و در واقع با بزرگ‌نمایی برخی از مشکلات و مسائل این‌چنینی در حال تخریب گفتمان ارزش‌مدار نظام هستند.

مصلحی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و چالش‌هایی که کشورهای اروپایی و آمریکایی با آن مواجه هستند، اظهار داشت: آنها به صورت جدی نگرانند که الگوی جمهوری اسلامی در این کشورها شکل بگیرد، در حالی که این الگو شکل گرفته است.

وی با اشاره به همایش جوانان و بیداری اسلامی که چندی پیش در تهران و با حضور جوانانی از کشورهای مختلف برگزار شد، یادآور: این جوانان در فضای مجازی حرکتی را شکل دادند و یک شبکه عظیم اجتماعی را ایجاد کردند. در مصر به محض اینکه گروهی بخواهند علیه اهداف انقلاب حرکت کنند، جوانان مصری جلوی این حرکت را می‌گیرند.

وزیر اطلاعات گفت: آنها در واقع تلاش می‌کنند که الگوی جمهوری اسلامی در منطقه تثبیت نشود و از منظر غربی‌ها در حال حاضر بهترین فرصت برای ایجاد چالش امنیتی و مهار درونی قدرت نرم نظام است و سعی می‌کنند از فرصت انتخابات در این راستا و برای تحقق این هدفشان سوءاستفاده کنند.

مصلحی با اشاره به اهمیت حضور باشکوه مردم در انتخابات و تاثیر این حضور باشکوه در خنثی کردن تلاش‌های دشمنان تصریح کرد: به حمدالله دستگاه اطلاعاتی کشور با اشراف اطلاعاتی خود و با اقتدار کامل، تمام این ترفندهای دشمنان را رصد و دنبال می‌کند و در خدمت مقام معظم رهبری، نظام جمهوری اسلامی و مردم است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهدی79
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
1
32
یعنی سایت وزارت کشور به این راحتی هک میشه؟
نظرات بینندگان