arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

نشست نیمه شبی برای شهاب حسینی در پردیس ملت

هشتمین روز جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلمی به تهیه کنندگی شهاب حسینی و برگزاری نشست مطبوعاتی با حضور او همراه خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شنبه ۱۹ بهمن ماه قرار بود به روال روزهای گذشته سه فیلم داستانی جدا از باکس مستند و کوتاه در جدول نمایشی پردیس سینمایی ملت برای خبرنگاران و منتقدان به نمایش درآید، اما چند روز پیش فیلم «شین» به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی در بخش خارج از مسابقه این جشنواره اضافه شد.

حسینی که پیش از جشنواره در دو بیانیه طولانی به دفاع از جشنواره و مخالفت با تحریم آن پرداخته و تاکید کرده بود این رویداد فرصتی برای صحبت کردن است، به دلیل سفر در نشست خبری دیگر فیلم خود با نام «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری نتوانست به پردیس ملت برسد، اما قرار است امشب با فیلم‌ «شین» که با بازی او اکران می‌شود، خودش هم در نشست خبری فیلم شرکت کند.
این فیلم ساعت ۲۲ در پردیس سینمایی ملت به نمایش درمی‌آید و احتمالاً نشست مطبوعاتی آن حوالی ۱۲ نیمه شب برگزار می‌شود.
البته «شین» تنها فیلم جدید اضافه شده به جدول پردیس ملت نیست و فردا شب هم فیلم «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد که در فهرست رزروهای بخش سودای سیمرغ قرار داشت، در پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه و منتقدان نمایش داده می‌شود.

در آخرین روز جشنواره یعنی دوشنبه، ۲۱ بهمن هم فیلم «پسر کشی» به کارگردانی محمدهادی کریمی که در روزهای اول جشنواره به دلیل تکمیل نشدن مراحل فنی فیلم «خورشید» مجید مجیدی به جشنواره اضافه شده بود، ساعت ۱۹:۳۰ نمایش داده می‌شود و پس از نشست مطبوعاتی این فیلم، نشست اعلام نامزدهای جشنواره برگزار می‌شود.

همچنین روابط عمومی فیلم شین از اولین عکس شهاب حسینی در این فیلم همزمان با اکران آن رونمایی و اعلام کرد: فیلم سینمایی «شین» به تهیه‌کنندگی و بازیگری شهاب حسینی و کارگردانی میثم کزازی امشب ساعت ۲۲ در سینمای رسانه به نمایش درمی‌آید.

افسانه ناصری، حسین عابدینی، محمود بصیری، فخرالدین صدیق شریف، ناهید مسلمی، فرزین محدث، مهدی بجستانی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان