arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نقش هوش مصنوعی در کنترل ویروس کرونا تا شغل عجیب مدیرعامل تسلا در نوجوانی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

برنامه های هوشمند با سرعتی باورنکردنی در حال تجزیه و تحلیل اطلاعات وب سایت ها ، گزارش های خبری و پست های شبکه های اجتماعی برای علائم علائمی مانند تب یا مشکلات تنفسی هستند و به نظر می رسد نقش هوش مصنوعی در تشخیص، کنترل و ردیابی ویروس کرونا بسیار پررنگ تر از آن است که ما تصور می کنیم. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا اخیرا در یک پادکست اعلام کرده که بدترین شغلی كه تا به حال داشته و بسیار خطرناک بوده که در یک معدن زغال سنگ بوده که وی را تا مرز بیماری های خطرناک نیز برده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل پادکست از برنامه های عجیب گوگل است. شاید بپرسید چرا؟ پاسخ این است که با وجود این که گوگل پادکست مدت هاست در نسخه اندرویدی موجود است، اما بین کاربران چندان رایج نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل در فرانسه جریمه شد، این جریمه یک علت ساده دارد. همه چیز به به روزرسانی اپل مرتبط است. درواقع به روزرسانی اپل به جای آن که باعث شادی کاربران شود، اعتراض آنها را در فرانسه بر انگیخت. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بنا بر گزارش ها ، کاخ سفید قصد دارد با دو برابر کردن بودجه تحقیقاتی هوش مصنوعی، رقم این بودجه  را به 2 میلیارد دلار برساند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان