arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۰۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

لایو خبر - ۲۰ بهمن ۹۸

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چرا ماهواره ظفر در مدار قرار نگرفت؟
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۳:۲۵

ماهواره ظفر به علت نرسیدن به سرعت موردنظر، در اقیانوس هند آرام گرفت.

ماهواره بر سیمرغ ماهواره «ظفر» را به فضا پرتاب کرد
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۰:۲۳

سید احمد حسینی گفت: ماهواره بر سیمرغ، ماهواره «ظفر» را با موفقیت به فضا پرتاب کرد، اما ماهواره بر به سرعت مورد نیاز جهت تزریق ماهواره در مدار مورد نظر نرسید و بهینه سازی‌های لازم جهت پرتاب آتی انجام خواهد شد.

حدادعادل در نامه به آقاتهرانی: پیشنهاد جبهه پایداری به شورای ائتلاف باعث ایجاد تفرقه می‌شد
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۹:۳۷

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به پیشنهاد جبهه پایداری مبنی بر ارائه دو لیست مجزا با اشتراک بالا، تأکید کرد: شورای انتخاب، این پیشنهاد را مغایر وحدت تشخیص داد و آن را نپذیرفت.

نرخ مالیات بر عایدی املاک تعیین شد
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۲

وزارت اقتصاد در پیش نویس لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، نرخ مالیات بر عایدی املاک را تعیین کرد.

آزادراه تهران - شمال با حضور رییس‌جمهوری افتتاح می‌شود
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۴

وزیر راه و شهرسازی خبر از افتتاح آزادراه تهران - شمال در روزهای آینده داد و گفت: این آزاد راه که ارزش مالی آن ۱۰ هزار میلیارد تومان است، تا روزهای آینده با حضور رییس‌جمهور افتتاح می شود.

برف و کولاک شدید ‌در جاده‌ها تا چهارشنبه/ مردم از سفر ضروری هم ‌بپرهیزند
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۸

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در بسیاری از استا‌ن‌ها شاهد بارش برف و کولاک شدید خواهیم بود، گفت: همین کولاک برف موجب می‌شود انباشت برف در 2 تا 3 دقیقه به حدود 2 تا 3 متر برسد و خودرو را زیر خود مدفون کند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا: در ناآرامی‌ها، به هیچ وجه از اسلحه جنگی استفاده نمی‌کنیم / مهم‌ترین اسلحه ما آب‌پاش است / در شرایط خاص از گاز اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی هم استفاده می‌کنیم
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۴:۴۷

سردار کرمی با بیان اینکه شاخصه یگان ویژه، جمع آوری صحنه ناآرامی ها با کمترین هزینه است، گفت: مهمترین اسلحه یگان ویژه آبپاش بوده و به هیچ وجه افراد ما از اسلحه جنگی استفاده نمی کنند.

رونمایی از "موشک رعد ۵۰۰ " و نسل جدید پیشران‌های موشکی و ماهواره برها
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۷

آیین رونمایی از موشک رعد ۵۰۰ با موتور کامپوزیتی "زهیر" و نسل جدید پیشران‌های موشکی و ماهواره برها ، با حضور سرلشکر سلامی برگزار شد.

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز امروز ۹۸/۱۱/۲۰ | سکه تمام‌‌بهار آزادی ۵ میلیون و ۲۵ هزار تومان / دلار در صرافی های بانکی ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۲:۴۶

قیمت طلای ۱۸عیار در بازار تهران امروز به ۵۱۳ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۸۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان رسید. همچنین سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز ۵ میلیون و ۲۵ هزار تومان معامله شد.

آنچه گذشت
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۵

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان