arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۰

انتشار لیست 15 استان جبهه پایداری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جبهه پایداری انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای فهرست اسامی قطعی نامزدهای مورد حمایت خود در 15 استان کشور را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی ؛ پس از بررسی های انجام شده، نامزدهای نهایی جبهه پایداری انقلاب اسلامی 15 استان کشور؛ جهت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی؛ معرفی شدند.

انتخاب این افراد جهت کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی بر اساس شاخصه های گفتمانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی (تعبد به اسلام، تعهد به آرمان های امام و انقلاب اسلامی، تبعیت مطلق از ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی، موضع گیری صریح در مقابل جریان فتنه و جریان انحرافی) صورت پذیرفته است.

بنابراین گزارش؛ تأیید و معرفی این اشخاص به عنوان کاندیداهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان مازندران، به معنای نفی حضور سایر کاندیداهای اصول گرا از طیف های مختلف نیست، بلکه بدین معناست که اشخاص مورد وثوق جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مجموع نسبت به معیارها و موارین این جبهه؛ حائز مولفه های بیشتری بوده اند.

بدیهی است که؛ تأیید و حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی نسبت به اشخاص معرفی شده، تا زمانی است که ایشان بر اصول و معیارهای انقلاب اسلامی ونیز؛ منویات و فرامین ولایت فقیه پایدار باشند.

از این رو، در صورت بروز هر نوع تخطی از اصول یا انحراف در مسیر فعالیت های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و یا ابعاد مختلف فردی و جمعی، توسط نامبردگان، در خصوص عضویت آنها در ساختار جبهه پایداری انقلاب اسلامی، تجدید نظر خواهد شد.

در همین راستا ؛ فهرست قطعی نامزدهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی 15 استان کشور که تاکنون به شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی معرفی شده اند،
برای مشاهده لیست کامل اسامی نامزدها بة آدرس زیر مراجعه نمایید:

http://jebhepaydari.ir/main/index.php?Page=definition&UID=256620
نظرات بینندگان