arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۸۸۶
تعداد نظرات: ۵۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۰
وقتی می خواستم برای طرح سئوال، از نمایندگان امضا بگیرم می‌گفتند که آیا از آقا اجازه گرفته‌ای؛

مطهری: به دو نماینده گفتم که اگر به جنبش سبزی ها هم ظلمی شده، باید از انها دفاع کنید/اگر مجلس قوی داشتیم، پدیده ای مثل احمدی نژاد به وجود نمی آمد

مطهری همچنین گفت: اشتباه فاحشی که اصلاح‌طلبان داشتند، این بود که در انتخابات شرکت نکردند و به خاطر اعتراض به حوادث سال 88 انتخابات را تحریم کردند.. نمایندگان به ما می‌گفتند که آیا از آقا اجازه گرفته‌ای در حالی که این مسئله جزو وظایف مجلس است و خود رهبری هم فرمودند که مجلس وظایفی دارد که رهبری در آن دخالت نمی‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران گفت که پدیده‌ای مثل احمدی‌نژاد محصول مجلس هفتم و هشتم است.

به گزارش انتخاب، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز جمعه در میزگردی که با موضوع عملکرد مجلس هفتم و هشتم در دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، فلسفه وجود مجلس را جلوگیری از سرکشی دولت‌ها دانست و گفت: قدرت اجرایی در دست دولت است و قدرت هم در طبیعت خودش فساد‌آور است.

مطهری در این میزگرد که یکی از برنامه‌های چهارمین نشست شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت بود، قدرت مطلق در هر زمینه‌ای را فساد‌آور دانست و افزود: تنها در خصوص شخص معصوم قدرت فساد‌آور نیست‌ چرا‌که معصوم از یک لطف الهی برخوردار است که البته این لطف هم نتیجه تلاش خود معصوم است.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، وی با بیان اینکه معصومین به آثار مخبر گناه واقف‌اند، اظهار داشت: انسان‌های عادی اگر قدرت اقتصادی، سیاسی و مالی را در اختیار بگیرند، در معرض لغزش خواهند بود.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه مجلس برای کنترل قدرت به وجود آمده تا ناظر بر اعمال دولت باشد، ‌گفت: مجلس قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون را انجام می‌دهد لذا نماینده‌ای که می‌خواهند وارد مجلس شود، باید ضمن تخصص قدرت نظارت بر اعمال دولت را هم داشته باشد.

مطهری‌ خاطرنشان کرد: نماینده باید دارای حریت و آزادی باشد تا حرفش را بزند، لذا اگر نماینده‌ای به کمک دولت وارد مجلس شود، نمی‌تواند مقابل دولت و تخلفاتش بایستد چرا‌که وامدار آنها شده است.

وی نحوه انتخاب شدن نمایندگان را مهم ارزیابی کرد و افزود: اگر احزاب قوی در کشور وجود داشته باشد، کار مردم راحت می‌شود و مردم به فهرستی که حزب مورد اعتماد‌شان ارائه داده، رای می‌دهند.

نماینده مردم تهران گفت: ما در کشورمان احزاب قوی نداریم و چند ماه مانده به انتخابات تشکل‌هایی به وجود می‌آیند و رای مردم را جذب می‌کنند و بعد از انتخاب شدن هم کار خود را ادامه می‌دهند.

مطهری مجلس را خلاصه ملت دانست و گفت: مجلس باید از حقوق مردم دفاع کند و ‌هر چند ما دولت خوبی داشته باشیم، ولی نماینده وکیل ملت است نه دولت.

وی ادامه داد: رابطه مجلس با ولی فقیه هم باید روشن باشد یعنی اگر ولی فقیه از دولتی تعریف کرد، دلیل نمی‌شود که مجلس مقابل تخلفات دولت نایستد و از رئیس جمهور و وزراء سؤال نکند.

نماینده تهران در مجلس با ذکر این مسئله که در کشور ما هر کس وظیفه خاص خود را دارد، اظهار داشت: اینکه کلیت دولت مورد تایید باشد و دولت تخلف هم کند، 2 مسئله جداست.

مطهری ادامه داد: اگر قرار است ما صرفا سخنان رهبری را در مجلس تکرار کنیم، نیازی به وجود مجلس نیست. ما باید حرف خودمان را بزنیم و اگر مصوبه مجلس اشکال شرعی داشته باشد، شورای نگهبان به آن ایراد می‌گیرد یا اینکه رهبری اگر مصلحت بزرگتری را تشخیص دهند، در خصوص آن تذکر می‌دهند.

وی گفت: در زمان تصویب یک طرح یا لایحه نباید دائماً پای رهبری را وسط بکشیم؛ بنده در مدتی که در مجلس بودم، احساس کردم بزرگترین مانع مجلس برداشت غلط افراد از ولایت فقیه است و به همین دلیل مجلس همیشه حالت ایستا دارد.

نماینده تهران به سؤال از رئیس جمهور در مجلس اشاره کرد و گفت: در مسئله سؤال از رئیس جمهور وقتی می‌خواستیم از نماینده‌ها امضاء بگیریم، به ما می‌گفتند که آیا از آقا اجازه گرفته‌ای در حالی که این مسئله جزو وظایف مجلس است و خود رهبری هم فرمودند که مجلس وظایفی دارد که رهبری در آن دخالت نمی‌کند.

مطهری با بیان اینکه برخی نمایندگان کاسه داغ‌تر از آش می‌شوند، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه به معنای استبداد نیست و ولی فقیه مزاحم کسی هم نیست.

وی ضمن انتقاد از موضع‌گیری‌های سروش در مورد ولایت فقیه گفت: اگر افراد حر و آزاد وارد مجلس شوند، ما می‌توانیم امیدوار به اصلاح امور در کشور باشیم، در غیر این صورت موفق نخواهیم شد.

این نماینده مجلس گفت: انتخابات از حساسیت خاصی برخوردار است و به خاطر شرایط ویژه کشور که با تحریم‌های اقتصادی و تهدیدات نظامی روبه‌رو شده‌ایم، از این جهت باید شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده باشیم چرا‌که این مشارکت می‌تواند پیام بسیار مهمی را به غربی‌ها ابلاغ کند و این پیام آن است که مردم همچنان پای نظام خود ایستاده‌اند.

مطهری همچنین گفت: اشتباه فاحشی که اصلاح‌طلبان داشتند، این بود که در انتخابات شرکت نکردند و به خاطر اعتراض به حوادث سال 88 انتخابات را تحریم کردند، درصورتی که می‌توانستند با حضور در انتخابات نقش تأثیر‌گذاری را در ترکیب مجلس نهم ایفا کنند و مطالبات مردم را در مجلس نهم دنبال کنند.

نماینده مردم تهران در بخش دیگری از سخنان اظهار داشت: بنده یک زمانی موضع‌گیری‌هایی داشتم که یک عده‌ از اصولگرایان خواستار بررسی وضعیت من در شورای داوری اصولگرایان شدند؛ اگر امثال من از اصولگرایان بیرون بیایند، جز تملق و چاپلوسی چیزی نمی‌ماند. باید مبانی اصولگرایی روشن شود.

وی ادامه داد: در جریان انتخابات برای مجلس آینده بنده به آقای افروغ گفتم که برای مجلس نهم کاندیدا شود که وی در پاسخ گفت که اگر من شما خونسرد بودم، می‌آمدم ولی من نمی‌توانم خونسرد باشم و در مقابل حمله‌ها مثل شما آرامش داشته باشم.

مطهری در ادامه سخنانش فشارهای بیرونی بر نمایندگان مجلس را مهم ارزیابی کرد و افزود: مثلا نمایندگان طرحی را تصویب می‌کنند و این طرح مخالف میل عده‌ای هم است. در اینجا یک شبکه رسانه‌ای قدرتمند وجود دارد که نماینده‌های موافق این مصوبه را تحت فشار قرار می‌دهند و حتی آدم دم در مجلس می‌آورند تا نماینده تحت فشار قرار گیرد.

وی گفت: در مسئله طرح وقف اموال دانشگاه آزاد عده‌ای از نمایندگان طرحی را برای این مسئله تهیه کردند که بعد از این مسئله مجلس متهم به ضدیت با رهبری شد در حالی که آن زمان کسی نمی‌دانست نظر رهبری در این مورد چیست. 

مطهری اظهار داشت: باید توجه کرد که این فشارها نماینده را در رسیدگی به انجام امور محول باز می‌دارد.

نماینده مردم تهران گفت: بنده به آقای رسایی و کوچک‌زاده می‌گفتم که شما نماینده همه مردم حتی جنبش سبزی‌ها هستید و باید اگر ظلمی در حق آنها هم شده است، از حقوق‌شان دفاع کنید.

وی ادامه داد: مهره‌چینی برای ریاست مجلس یکی دیگر از اشکالاتی است که باید به آن توجه کرد، مثلا طوری لیست می‌دهند که یک آقا در نهایت رئیس مجلس شود که این مسئله خیانت به مردم است.

مطهری گفت: پدیده‌ای به نام احمدی‌نژاد در کشور ما به وجود آمد که خدمات زیادی هم داشت و مثلا بخشی از توفیقات انرژی هسته‌ای به دلیل نقش وی بود، همچنین کارهایی مثل سرکشی به استان‌ها نیز که توسط وی انجام شد، جای تقدیر دارد ولی باید توجه کرد که اینقدر قانون‌گریزی در دولت‌های گذشته وجود نداشت.

وی به تصویب قانون هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: رئیس جمهور بر خلاف مصوبه قانونی مجلس نظر خودش را اعمال کرد که این مسئله مشکلاتی را به وجود آورد، باید توجه کرد که دولت مامور اجرای قانون است و حتی اگر قانون بد باشد، باید آن را اجرا کند.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: پدیده‌ای مثل احمدی‌نژاد محصول مجلس هفتم و هشتم است و اگر ما مجالس قوی داشتیم، چنین پدیده‌ای به وجود نمی‌آمد.

مطهری افزود: البته این مسئله به مجلس هفتم برمی‌گردد که البته این مسئله مربوط به روحیات آقای حدادعادل است چراکه وی کلا از مسائل تنش‌زا می‌گریزد.

وی ادامه داد: الان که آقای حداد رئیس کمیسیون فرهنگی است، این کمیسیون جزء کمیسیون‌های مرده است و وقتی مثلا می‌گوییم از وزیر در مورد یک مسئله توضیح بخواهیم، می‌گوید که باید به فکر نظام و انقلاب باشیم و مثلا وزیر هم توضیح داد، بعدش چه می‌شود.

مطهری در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان گفت: این تفکر در مجلس وجود دارد که عده‌ای نمی‌توانند معنی التزام به ولایت فقیه را درست تحلیل کنند.

وی افزود: در مسئله آقای کردان اگر مجلس را به حال خودش می‌گذاشتیم، هیچ وقت این اتفاق نمی‌افتاد و در مسئله سؤال از رئیس جمهور هم ما پیگر بودیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: نمایندگان شرایط کشور را خوب می‌دانند و حتی نماینده‌های موافق دولت نیز می‌دانند که سخنان منتقدان درست است.

مطهری گفت: برخی نمایندگان فضایی را درست می‌کنند که جرات انتقاد به دولت وجود نداشته باشد و این غلط است.

وی تصریح کرد: اگر دولت قانون‌گریزی و تخلف کرد، مجلس باید اقدام درست را باید انجام دهد.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: این طور نیست که نماینده فقط وظیفه داشته باشد که نقل کننده حرف مردم باشد و باید برای مصلحت مردم هم تصمیم‌گیری کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
39
245
قابل درک است. ایام، ایام انتخابات است!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
دولت حق
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
پسر جان از 290 نماینده در بیشترین حالت 50 نماینده بر ضد دولت صحبت می کنند(خیلی زیاد حساب کردم) و این یعنی اول فکر و بعد حرف.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
عزیزم دقت کن این سخن درمورد همه صدق می کنه جزمطهری ایشون اولین نفری بود که دراردوگاه اصولگرایان!!!!!! احمدی نژادرادرمناظرات مقصردونست فقط دم انتخابات نیست
سام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
مطهری نظرش همیشه همین بوده و همیشه حرفش رو صریح زده و یکی از منتقدین سیاستهای دولت و احمدی نژاد هست، من با این قضیه که ایشون در نزدیکی ایام انتخابات اینجور موضع گیری کرده کاملاً مخالفم. اگر هر استانی 2 نماینده مثل مطهری داشت حال و روزمون خیلی بهتر از این بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
214
89
دمت گرم مطهری عزیز . رای اول ما مردم تهران علی مطهری
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
از طرف خودتون نظر بدبد نه تمام مردم تهران
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
مردم تهران!!!
برای چی به جای همه حرف میزنی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
باز که شما جو گیر شدی عزیزم!
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
507
21
موج سبز نه بهتر است بگوییم فتنه سبز

کسانی که قبل از انتخابات کارشان فقط رقص و پایکوبی و بعد از انتخابات تخریب و اغتشاش

مردی منتشر کن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
فعلا" دور و زمونه شماهاست کورش خان به وقتش سلامت می کنیم ببینیم کی فتنه گر بوده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
کوروش جان.حالا که خوابت میاد پس کاری از دست دیگران بر نمی آید.
خوابای خوب ببینی!
فرشید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
اصلا ما اغتشاشگر ... میزان رای ملت است ... یکی یه مثبت بده بهش من حواسم نبود باید مثبت میدادم ... اگه مردی منتشر کن
بهزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
این منفیا که بهت دادن گویای همه چیزه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
حالت خوبه؟
اصلاً متن را خواندی؟
فقط همینطوری الکی فحش دادی و رفتی؟
حداقل نگاه کن ببین فحشت به موضوع متن مربوط باشه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
برعکس نهندنام زنگی کافور
اسمت گذاشتی کوروش که مافکرکنیم روشن فکری؟نه جیگرروشن فکری به دل انسانه نه نام ونشان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
2
181
انکسی که صدایش شنیده نشود مظلوم واقعی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
11
100
معصومین به آثار مخبر گناه واقف‌اند، : انسان‌های عادی اگر قدرت اقتصادی، سیاسی و مالی را در اختیار بگیرند، در معرض لغزش خواهند بود.
شیر مادر حلالت.حقا فرزند شخصیتی هستی که امام برای تنها کسی که گریست فقط والد گرامیتان شهید دکتر مطهری بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
4
72
مطهری گفت:
مجلس قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون را انجام می‌دهد لذا نماینده‌ای که می‌خواهند وارد مجلس شود، باید ضمن تخصص قدرت نظارت بر اعمال دولت را هم داشته باشد.
بسیجی دهه شصت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
4
101
وی ادامه داد: رابطه مجلس با ولی فقیه هم باید روشن باشد یعنی اگر ولی فقیه از دولتی تعریف کرد، دلیل نمی‌شود که مجلس مقابل تخلفات دولت نایستد و از رئیس جمهور و وزراء سؤال نکند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
3
94
در مسئله سؤال از رئیس جمهور وقتی می‌خواستیم از نماینده‌ها امضاء بگیریم، به ما می‌گفتند که آیا از آقا اجازه گرفته‌ای در حالی که این مسئله جزو وظایف مجلس است و خود رهبری هم فرمودند که مجلس وظایفی دارد که رهبری در آن دخالت نمی‌کند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
4
80
وی گفت: در زمان تصویب یک طرح یا لایحه نباید دائماً پای رهبری را وسط بکشیم؛ بنده در مدتی که در مجلس بودم، احساس کردم بزرگترین مانع مجلس برداشت غلط افراد از ولایت فقیه است و به همین دلیل مجلس همیشه حالت ایستا دارد.
پاسخ ها
مبهوت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
برداشت غلط ناشی از چیست!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
2
51
مطهری در ادامه سخنانش فشارهای بیرونی بر نمایندگان مجلس را مهم ارزیابی کرد و افزود: مثلا نمایندگان طرحی را تصویب می‌کنند و این طرح مخالف میل عده‌ای هم است. در اینجا یک شبکه رسانه‌ای قدرتمند وجود دارد که نماینده‌های موافق این مصوبه را تحت فشار قرار می‌دهند و حتی آدم دم در مجلس می‌آورند تا نماینده تحت فشار قرار گیرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
4
65
وی ادامه داد: الان که آقای حداد رئیس کمیسیون فرهنگی است، این کمیسیون جزء کمیسیون‌های مرده است و وقتی مثلا می‌گوییم از وزیر در مورد یک مسئله توضیح بخواهیم، می‌گوید که باید به فکر نظام و انقلاب باشیم و مثلا وزیر هم توضیح داد، بعدش چه می‌شود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
3
73
با سلام خدمت انتخاب عزیز و آقا کوروش گرامی ، خوشبختانه انتخاب نظرتون رو منتشر کرد تا خودتون با توجه به نظر سایر هموطنان ببینید این نوع افکار یک سویه هیچ مشکلی حل نمی کنه . به امید درک بهتر از ایران و ایرانی و با تشکر از انتخاب به خاطر فراهم کردن امکان اظهار نظر
بــــابــــایـــــی
|
SWITZERLAND
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
3
66
دوستان تجسم کننداگر بر فرض مثال مطهری در مجلس نبود دولت الان چه وضعی داشت، قبول دارم تجسم کردنش هم سخت هست.
افرشید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
78
20
ترسویی انتخاب خیلی
پاسخ ها
فرشید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
حرفمو پس میگیرم چون منتشر کرد !!!! وایسا یه منفی به خودم بدم !!!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
99
27
ما که موندیم... این اقای مطهری مگه استعفا نداده بودن؟ حالا که دوره شون تموم شده چرا باز کاندید شدن ...پس اون استعفا که موافقت نشد هم کشک بود و لذت نماینده بودن بیشتره؟؟؟ اگه استعفای واقعی بود دوباره چرا کاندید شدن؟؟/؟ کاش جواب اینو میگرفتیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
گفتن اگر سئوال از رئیس جمهور به نتیجه نرسد ، استعفا می دهم . حالا که ظاهرا به نتیجه رسیده پس دلیلی برای استعفا نیست ،
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
اگر آقای مطهری به کرسی ریاست مجلس نهم برسند. مجلس نهم ، نمونه و الگو خواهد بود برای آیندگان
عبدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
5
73
قرار بود نظر ندهم چون درج نمی کنید!!!
براستی در مجلس هشتم چندتا همانند مطهری داشتیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
ازنظرنام دوتا چون دوتاعلی مطهری داشتیم اماازنظرفکری فقط یکی اون هم همین آقای شجاع وروشن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
198
14
درودبرامام خامنه ای مرگ برضدولایت فقیه هرکس که باشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
خوب بسلامتی عیار کاربران این سایت از تعداد منفیا مشخص شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
4
70
آقای مطهری من بسیاری ازافکارت رادوست دارم ولی ازانتخاب خواهش می کنم اگه ممکنه این پیام رابه ایشون منتقل کنند به هرنحوکه صلاح می دانندکه کمی هم به سرووضع ظاهرشون بیشتربرسند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
128
2
درد اینجا ست که اقای مطهری موقع شناس نیستند.تاریخ میگوید که در یونان باستان همه گروهها پراکنده و در حال جنگ بودند ولی وقتی با دشمن خارجی روبرو میشدند همه با هم متحد به جنگ دشمن میرفتند. ما هم در وضعیتی هستیم که غرب و صییهونیستها دایم تهدیدمان میکنند .باید اختلافات را کنار بگذاریم و با هم متحد شویم .رمز پیروزی فقط در اتحاد است .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
همینطوری ؟ مگه داری سر بچه شیره میمالی !!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
اتحاد درست ولی دلیل نمیشه چشم ها را بست و خود را به نفهمی رد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
اتحاد با شماها نه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
2
47
یک سری نظرات هست که پشت سر هم بانام های مختلف اومده همون ها که نقل قول ازآقای مطهری است کاش دوستان این کاررا نمی کردند هرکس خودش بره وبخونه بهتره چون مامی خواهیم برای نظرات وخوندن اون وقت بذاریم
حالا به صورت موردی ایراد نداره ولی ببینید چندتااست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
4
54
باتوجه به امکانات وموقعیت ها،بسیارزیباوهنرمندانه قدرت رابه نقدکشیدید.
مطمئن شدم که تربیت بسیارتأثیرگذاره آفرین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
4
25
خودت رو بکشی هم فایده نداره ، یعنی داداش من عمرا اینو صد بار تو ذهنت کن عمرا
بچه مسلمون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
6
44
احسنت . الحق که خون پدر در رگت جاریه .
homay
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
55
7
ی مالک هرگاه بین حق وباطل گیر کردی ببین دشمنان اسلام از کدام گروه حمایت می کنند یقینا این گروه باطل اند
نهج البلاغه
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
5
45
خوب داش رضای گل استعفاش اهرم فشار بود. اون موقعی بود که طرح سوال از رئیس جمهور مسکوت مونده بود. اگر 4 تا نماینده مثل مطهری و کواکبیان و تابش نباشن که مجلس خوابگاه میشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
34
25
آفرین آقای مطهری اما نزدیک انتخابات همه شیر می شن. این حرفا رو باید لااقل 6 ماه پیش می زدید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
چرا منفی میدین راست می گه دیگه
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
10
62
درود بر مطهری حقا که حری، چراکه اگر حر نبودی اینگونه نمی توانستی اظهار نظر بکنی چون آن عده که می ترسند حرف بزنند یا چاپلوسند! یا حسابشان پاک نیست! و یا از دست دادن صندلی اجازه نمی دهد که حرف بزنند!!! ولی مطهری مانند مرحوم پدرشان حر می باشد به خدا حرف دل ما را زدی درود بر تو
زهرا ابراهیمی - الهه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
34
1
یا رحمان

سلام .

آقای علی مطهری بسیار جامع و منصفانه و مودبانه

نقد و نظراتشان را بیان می فرمایند و البته مثل یک نماینده واقعی مرم . با شجاعت و جوانمردی .

خدا حفظشان کند .

بنده با وجودی که 30 سال رای داده بودم ولی قصد شرکت در انتخابات را نداشتم چون دلخور بودم .

اما با توجه به وضعیت بحرانی و تهدیدات جنگ خارجی

که کشورمان را تهدید می کند . در انتخابات شرکت می کنم و به علی مطهری نیز به حمید رضا کاتوزیان حتما رای می دهم .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
0
رای اول ما علی مطهری
درودبر خامنه ای
سلام بر مطهری
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
0
0
انشالله که این حرفهاباعث نشود که دشمنان به ریش ما بخندند.شهدا ما شرمنده ایم.یا علی
نظرات بینندگان