arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۰۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حالت تاریک واتس اپ برای آیفون تا سیستم تحویل کالای خودران

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شاید باور کردن این موضوع بسیار سخت باشد اما پژوهشگران موفق شده اند تا پایان سال 2019 نزدیک به 70 میلیون تصویر مرتبط با خشونت های جنسی و کودک آزاری را در فضای مجازی شناسایی کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سازنده تلفن های هوشمند چینی؛ شیائومی همچنان با 43.6 میلیون محموله در سال 2019 بیشترین سهم بازار هند را به خود اختصاص داده است، پس از آن سامسونگ با 31 میلیون دستگاه و ویوو در جایگاه سوم با 23.8 میلیون دستگاه قرار دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بازار سیستمهای هوشمند کنترل خانگی بسیار داغ است. بر همین اساس است که افرد مختلف در تلاشند تا با نصب دقیق ترین سیستمها امنیت خانه خود را از راه دور تضمین کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

واتس اپ سرانجام حالت تاریک را در آیفون فعال کرد. البته فراموش نکنید که نسخه جدید بتا واتس اپ برای iOS با حالت تاریک فعال شده است و هنوز خبری از نسخه پایدار نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سیستم تحویل کالای خودران Nuro اولین نسخه خود را وارد بازار کرد. نسخه ای که از دولت ایالات متحده مجوزهای مهم برای حرکت را دریافت کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان