arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

قربانیان جدید ویروس کرونا در کنگره جهانی موبایل مشخص شدند /  اینتل، مدیا تک و ویوو در بارسلون حاضر نخواهند شد

فهرست شرکت های مشهوری که مایل نیستند امسال در کنگره جهانی موبایل شرکت کنند، هر لحظه بزرگ تر می شود؛ شرکت هایی که از ترس ویروس کرونا، عطای حضور در بزرگ ترین جشنواره موبایل جهان را به لقای آن بخشیده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فهرست شرکت های مشهوری که مایل نیستند امسال در کنگره جهانی موبایل شرکت کنند، هر لحظه بزرگ تر می شود؛ شرکت هایی که از ترس ویروس کرونا، عطای حضور در بزرگ ترین جشنواره موبایل جهان را به لقای آن بخشیده اند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، هفته گذشته ، ال جی برنامه های خود را برای خروج از کنگره جهانی موبایل 2020 اعلام کرد. این در حالی است که ZTE  نیز کنفرانس مطبوعاتی خود را لغو کرد اما گفت که همچنان در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد. اما این پایان ماجرا نبود چرا که برندهای  سونی ، انویدیا و آمازون نیز روز گذشته مشارکت خود را لغو کردند.

امروز تعداد  خارج شدگان از کنفرانس جهانی موبایل بیشتر شده است و شامل شرکت های متعددتری می شود. برای مثال ویوو در بیانیه ای نوشت: "شرکت ویوو از نزدیک شیوع پونومونیا (NCP) و تجربیات این بیماری را مشاهده کرده است. بهداشت و ایمنی کارمندان و مردم در اولویت اول ما قرار دارد. با توجه به شرایط موجود ، ما تصمیم گرفتیم از اولین حضور خود در MWC 2020 و سایر رویدادهای مرتبط در اواخر این ماه در بارسلون ، اسپانیا خارج شویم.

ما به زودی تلفن مفهومی APEX 2020 را که در ابتدا قصد داشتیم در نمایشگاه MWC نمایش دهیم معرفی خواهیم کرد. ما به روزرسانی های بیشتری را در موعد مقرر به اشتراک می گذاریم.ما از هرگونه ناراحتی ناشی از این انصراف شما عذرخواهی می کنیم و می خواهیم از همکاران ، دوستان رسانه و مصرف کنندگان بخاطر درک آنها تشکر کنیم."

 

اینتل و مدیاتک دو شرکت دیگر بودند که  اعلام کردند که از MWC خارج می شوند. دیروز ، انجمن GSM که MWC را سازماندهی می کند بیانیه ای را منتشر کرد که در آن بر اهمیت مراقبت از شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه به علت شیوع ویروس کرونا تاکید می کند اما این سازمان تایید کرده که هنوز  بیش از 2800 غرفه دار در این رویداد جهانی مشارکت دارند و در نتیجه نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد.

GSMA همچنین اطلاعات به روز شده ای را درباره اقدامات بهداشتی و ایمنی خود به منظور اطمینان از رفاه همه شرکت کنندگان منتشر کرده است. برجسته ترین قانون این است که مسافران استان هوبی چین مجاز نخواهند بود در این رویداد مشارکت کنند. علاوه بر این ، کلیه مسافرانی که در سرزمین اصلی چین بوده اند ، نیاز به اثبات فیزیکی سلامت (تمبر گذرنامه ، گواهی بهداشت) دارند که  نشان می دهد از 14 روز قبل از این رویداد در خارج از کشور چین بوده اند.

نظرات بینندگان