arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۲ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

محورهای فرعی گیلان تا فردا شب بازگشایی می شوند

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه محورهای فرعی گیلان تا فردا شب بازگشایی می شوند، گفت: برف روبی در محورهای روستایی نیز از صبح امروز آغاز شده تا بتوانیم حداقل راه ۲۰۰ روستای اصلی استان را که بار جمعیتی بالایی دارد تا فردا شب بازگشایی کنیم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محورهای فرعی گیلان تا فردا شب بازگشایی می شوندوزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه محورهای فرعی گیلان تا فردا شب بازگشایی می شوند، گفت: برف روبی در محورهای روستایی نیز از صبح امروز آغاز شده تا بتوانیم حداقل راه ۲۰۰ روستای اصلی استان را که بار جمعیتی بالایی دارد تا فردا شب بازگشایی کنیم.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با شبکه خبر اظهار کرد: روز گذشته از طریق مرز زمینی شرق گیلان وارد استان شدم؛ بازدیدی کاملی از محورهای اصلی و فرعی داشتم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: محورهای اصلی باز هستند و همکاران ما از شامگاه گذشته بازگشایی محورهای فرعی را نیز آغاز کرده اند، نقاطی که به تاسیسات زیربنایی متصل است در اولویت قرار دارند تا هر چه سریعتر آب و برق مشترکان وصل شود.

وی گفت: استان گیلان را به ۵ منطقه تقسیم بندی کردیم و با ماشین آلاتی که از بخش خصوصی اجاره و همچنین استان های همجوار وارد کردیم، برف روبی در محورهای روستایی نیز از صبح امروز آغاز شده تا بتوانیم حداقل راه ۲۰۰ روستای اصلی استان را که بار جمعیتی بالایی دارد تا فردا شب بازگشایی کنیم. انشالله تا ۴ روز آینده راه مسدود در ارتفاعات و مناطق صعب العبور نداشته باشیم.

اسلامی بیان کرد: مسیرهایی که زیرساخت های برق و آب قرار دارند در اولویت بازگشایی هستند و تا امشب انجام می گیرد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: امروز صبح در تماس تلفنی با مدیران کل برق منطقه ای و توزیع خواستم آدرس نقاطی که مسیر مسدود است و باعث اختلال در روند کاری نیروهای آنها شده اند، اعلام کنند که به محض اعلام آنها امکانات و تجهیزات در اختیارشان قرار می گیرد.

نظرات بینندگان