arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوشی های سامسونگ تا رکوردشکنی تعداد کاربران واتس اپ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت سامسونگ گوشی های گلکسیA51 و A71 را  اخیرا معرفی کرده است. اما گوشی های هوشمند قدیمی خود را فراموش نکرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در سال 2014 ، واتس اپ با قیمت تقریبی 21.8 میلیارد دلار توسط فیس بوک خریداری شد. حتی با در نظر گرفتن اینکه در آن زمان این برنامه پیام رسانی 500 میلیون کاربر داشت و بسیار مهم بود، اما باید بپذیریم در طول این سالها رشدی غیرقابل باور ثبت کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگرچه رونمایی از گوشی اوپو فایند ایکس 2 به علت لغو شدن MWC 2020 به تعویق افتاد ، اما اطلاعاتی جدید از این گوشی افشا شده است. ما می دانیم که اطلاعات فاش شده درباره این دستگاه دقیق است زیرا اطلاعاتی دیگر از این گوشی پیش از این نیز منتشر شده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ساعاتی پس از معرفی به روزرسانی اندروید 10 برای گوشی گلکسی A50s ، گوشی گلکسی A30   نیز به روزرسانی ویژه ای را دریافت کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

قرار بود شرکت چینی ریلمی امسال برای اولین بار در کنگره جهانی موبایل در بارسلون شرکت کند ، اما همانطور که می دانید این اتفاق نمی افتد چرا که رویداد امسال به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان