arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساموئل ال جکسون در نقش قاتل حرفه‌ای بازنشسته ظاهر می‌شود

بازیگری که نامزدی اسکار را در کارنامه دارد، در یک فیلم هنوز بی‌عنوان، در نقش قاتلی حرفه‌ای ظاهر می‌شود که بازنشسته شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازیگری که نامزدی اسکار را در کارنامه دارد، در یک فیلم هنوز بی‌عنوان، در نقش قاتلی حرفه‌ای ظاهر می‌شود که بازنشسته شده است.

 به نقل از ورایتی، ساموئل ال‌جکسون بار دیگر به چهره آشنایش یعنی یک قاتل حرفه‌ای بازمی‌گردد.

وی که این نقش را در «محافظ هیتمن» و نیز گانگستر به یاد ماندنی فیلم «پالپ فیکشن» یعنی جولس وینفیلد بازی کرده، برای همین فیلم نامزدی اسکار را کسب کرده بود.

با این حال وی در فیلم جدیدی که هنوز بی‌عنوان است و فیلمنامه آن توسط متیو استون نوشته شده و جان رکو و گلن فیکارا کارگردان «این ما هستیم» و «عشق دیوانه احمقانه» آن را کارگردانی می‌کنند، این نقش را تکرار می‌کند.

حقوق فروش این فیلم برای سراسر جهان در بازار فیلم اروپایی برلیناله ارایه خواهد شد.

در این فیلم جدید شخصیت جکسون از اینکه یک قاتل حرفه‌ای باشد خسته شده و بازنشسته شده است؛ اما وقتی خواهرزاده‌اش یک اشتباه احمقانه می‌کند، رییس سابق به وی می‌گوید باید کاری کند که پول از دست رفته به دست آید یا شاهد کشته شدن این جوان باشد. این تهدید او را وادار می‌کند تا برای کمک کردن به خواهرزاده‌اش وارد میدان شود و هم خرابکاری او را جبران کند و هم درس‌هایی در زندگی به او بدهد.

ساموئل ال جکسون بازیگر فیلم‌های متعددی بوده که «انتقام‌جویان»، «کینگزمن: سرویس مخفی» و «جانگوی از بند رها شده» از جمله آنها هستند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان