arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

نوروز 99 در بهترین مقاصد ساحلی ترکیه

از مهم‌ترین دلایلی که بسیاری از گردشگران ایرانی، تور نوروزی آنتالیا را برای سفر خود انتخاب می‌کنند، برنامه‌های متنوع و شادی هست که در هتل‌های این شهر برای ایرانیان برگزار می‌شود. تقریبا تمامی هتل‌های 5 ستاره، برنامه‌های خاصی برای نوروز 99 دارند و البته در سطح شهر نیز، هنرمندان ایرانی زیادی به اجرای برنامه‌های مختلف می‌پردازند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نوروز زمانی عالی برای سفر به ترکیه، مخصوصا شهرهای ساحلی این کشور است. آب و هوای عالی باعث می‌شود به راحتی بتوانید از نقاط دیدنی این شهرها بازدید کنید و همچنین برنامه‌های مفرح و مختلفی که در سطح شهر برای‌تان در نظر گرفته شده، نوید یک سفر عالی و شاد را به شما می‌دهد. در این بین آنتالیا و کوش آداسی، از بهترین تورهای نوروزی ترکیه هستند که ما در آژانس مقتدرسیر امروز قصد معرفی آن‌ها را به شما خواهیم داشت.

آنتالیا، مقصد پرطرفدار نوروزی

تور آنتالیا نوروز 99 یک سفر شاد و هیجان‌انگیز برای شما خواهد بود. اول از آب و هوای این شهر ساحلی بگوییم که شما تجربه‌ای عالی در شهر خواهید داشت. البته هوا با حدود 15 درجه برای پریدن درون آب، سرد است اما برای گشت و گذار در شهر، بازدید از نقاط طبیعی و تاریخی بسیار عالی بوده و به لطف نبود خیل گردشگران خارجی، تمامی این‌ها به بهترین شکل ممکن خواهد بود. حتی شما می‌توانید از تفریحات ساحلی بهره برده و اگر هتلی که انتخاب می‌کنید، ساحل اختصاصی داشته باشد، به بازی در زمین‌های ورزشی که به این منظور ساخته شده بپردازید.

اما از مهم‌ترین دلایلی که بسیاری از گردشگران ایرانی، تور نوروزی آنتالیا را برای سفر خود انتخاب می‌کنند، برنامه‌های متنوع و شادی هست که در هتل‌های این شهر برای ایرانیان برگزار می‌شود. تقریبا تمامی هتل‌های 5 ستاره، برنامه‌های خاصی برای نوروز 99 دارند و البته در سطح شهر نیز، هنرمندان ایرانی زیادی به اجرای برنامه‌های مختلف می‌پردازند.

نوروز 99 در بهترین مقاصد ساحلی ترکیه

شما در سفر به آنتالیا، این امکان را دارید که از مراکز خرید فوق‌العاده شهر نیز اجناسی بسیار عالی خریداری کنید. تراسیتی یکی از بهترین مراکز خرید این شهر است که چندین برند بسیار معروف دنیا در آن حضور دارند. این مرکز خرید انواع رستوران‌ها، بخش‌های تفریحی و همچنین یک مجموعه سینمایی را میزبانی می‌کند. مراکز خرید دیگر و معروف این شهر عبارتند از ۵ ام میگروس، مارک آنتالیا، ایکی کاپیلی هان و دیپو که همگی برای خرید، محل‌هایی عالی به نظر می‌رسند.

اما تور آنتالیا تنها به همین موارد ختم نمی‌شود. شما در این سفر جذاب، جدا از لذت بردن از سواحل این شهر، می‌توانید به دل طبیعت زده و از چندین محل عالی و آبشارهای دیدنی که فاصله‌ی چندانی با شهر ندارند، لذت ببرید. همچنین بازدید از مراکز تاریخی آنتالیا همچون دروازه هادریان، برج ساعت، مسجد یولی مناره، قلعه رومی یا حتی موزه‌ی آنتالیا که شاید بهترین موزه ترکیه باشد، می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. از طرفی آنتالیا مراکز تفریحی متعددی از جمله چندین پارک بازی، پارک آبی و ... دارد و شما می‌توانید به تورهای قایق سواری نیز بروید. در مجموع سفر به آنتالیا در ایام تعطیلات، سفری شاد و عالی برای‌تان خواهد بود و همه در هر سنی می‌توانند از این تور لذت ببرند. پس با ما در آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید و بهترین تورهای آنتالیا را برای نوروز رزرو کنید.

سفر نوروزی به شهر زیبای کوش آداسی

کوش آداسی یکی از زیباترین مقاصد ساحلی ترکیه است. شهری با سواحل استثنایی که البته با توجه به دمای معتدل هوا، در روزهای اول بهار خیلی برای شنا کردن مناسب نیست. البته این باعث نمی‌شود که شما از سواحل فوق‌العاده‌ی آن لذت نبرید و از جاذبه‌های طبیعی آن استفاده نکنید. کوش آداسی شهری بسیار زیباست که در هر گوشه‌اش یک دیدنی متفاوت، انتظار شما را می‌کشد.

جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی به چند دسته تقسیم می‌شوند که اولین و مهم‌ترین آن‌ها، مراکز تفریحی پرتعداد این شهر است. انواع پارک‌های آبی و بازی در این شهر کوچک گنجانده شده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به آدالند یا آکوافانتزی اشاره کرد. اما شما همیشه این فرصت را دارید که از نقاط زیبایی همچون پارک ملی دلتای آیدین یا جزیره کبوتر دیدن کنید. این جزیره خود یکی از مهم‌ترین دلایلی است که کوش آداسی این تعداد گردشگر را در سال به خود می‌بینید. همچنین تورهای قایق سواری، مناطق تفریحی که در سواحل اختصاصی هتل‌ها در نظر گرفته شده و پارک آبی کارتون نتوورک که به یکی از کمپانی‌های بزرگ تولید آثار کودک و نوجوان تعلق دارد، نوید یک سفر جذاب و شاد را به شما می‌دهد.

یکی از کارهایی که شما هم در تور نوروز 99 آنتالیا و هم در تور کوش آداسی می‌توانید انجام دهید، رفتن به پاموکاله است. یکی از استثنایی‌ترین نقاط طبیعی ترکیه که در فاصله‌ی نسبتا کمی از این دو شهر واقع شده است. یک مکان بزرگ با استخرهای طبیعی پلکانی سفید رنگ و چند نقطه تاریخی بسیار زیبا که یک تجربه متفاوت و جذاب برای شما در تور کوش آداسی خواهد بود.

نوروز 99 در بهترین مقاصد ساحلی ترکیه

در مجموع این شهر زیبای ساحلی، همانطور که گفتیم جاذبه‌های بسیار زیادی برای دیدن دارد. همچنین برنامه‌های متنوع نیز از طرف هنرمندان ایرانی در این شهر برگزار می‌شود و هتل‌های محبوب کوش آداسی نیز برنامه‌های خاص خودشان را در ایام نوروز برای‌تان تدارک می‌بینند. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌کنیم در میان انتخاب‌های خود، حتما تور کوش آداسی نوروز 99 را برای تعطیلات سال نو، مد نظر داشته باشید.

 

منبع : ویرلن

نظرات بینندگان