arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رباتهای احساساتی تا اثیر ویروس کرونا بر تلفنهای همراه چینی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

رشد هوش مصنوعی روز به روز چشمگیرتر می شود. یکی از سوالات چالشی و مهم این است که آیا رباتها نیز می توانند مانند انسانها احساس کنند یا خیر.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

افزونه جدید توییتر با نام "Safe DM" در تلاش است تا یک روش جدید را برای مبارزه با تصاویر مستهجن و ناخواسته در این شبکه اجتماعی مورد آزمون قرار دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پس از لغو MWC (کنگره جهانی موبایل) شرکت اوپو رویدادی آنلاین را تنظیم می کند. رویدادی که قرار است در تاریخ 24 فوریه برابر با 5 اسفند برگزار شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تا مدتی پیش حدس زده می شد گوشی فایند ایکس2 طی هفته جاری وارد بازار شود. اما با ملغی شدن MWC 2020 ، این رویداد به ماه بعد موکول شد. با این وجود بسیاری از کاربران مایلند اطلاعاتی جدید از گوشی اوپو فایند ایکس 2 را بدانند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تحلیلگران حوزه بازار فناوری پیشبینی می کنند که محموله های گوشی های هوشمند در سه ماهه اول سال 2020 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 50 درصد کاهش یابد. این کاهش فروش نتیجه ویروس کرونا است. ولی وضعیت برندهای چینی در این زمینه چگونه است؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان