arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۰۵۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

قیمت دلار در روز ۲۹ بهمن

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز سه شنبه ۲۹ بهمن ۹۸ نسبت به روز دوشنبه ۲۵۰ تومان دیگر هم افزایش یافت و ۱۴۲۰۰ تومان شد تا بالاترین قیمت دلار در بهمن ماه جاری ثبت شود. رئیس کل بانک مرکزی گفته است: نوسانات اخیر نرخ ارز به دلیل این است که برخی به بهانه برگزاری جلسه FATF تلاش می‌کنند در بازار ارز التهاب ایجاد کنند این در حالی است که بارها اعلام کرده‌ایم این موضوع تاثیری بر این بازار نخواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز سه شنبه ۲۹ بهمن ۹۸ نسبت به روز دوشنبه ۲۵۰ تومان دیگر هم افزایش یافت و ۱۴۲۰۰ تومان شد تا بالاترین قیمت دلار در بهمن ماه جاری ثبت شود.

به گزارش «انتخاب»، کمترین قیمت دلار در بهمن ماه ۱۲۹۵۰ تومان بود.

صرافی‌های بانکی امروز دلار را با قیمت ۱۴۱۰۰ تومان از مردم می‌خرند.

امروز، دژپسند وزیر اقتصاد در مورد تأثیر FATF بر افزایش قیمت ارز گفته است: جلسه FATF فردا برگزار می‌شود و افزایش قیمت ارز هیچ ربطی به این موضوع ندارد.

همچنین عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی هم گفته است: نوسانات اخیر نرخ ارز به دلیل این است که برخی به بهانه برگزاری جلسه FATF تلاش می‌کنند در بازار ارز التهاب ایجاد کنند این در حالی است که بارها اعلام کرده‌ایم این موضوع تاثیری بر این بازار نخواهد داشت.

او گفت: برخی می‌گویند که سطح مقاومت ۱۴ هزار تومان نرخ ارز شکسته شده است اما باید به یاد داشت که در یک سال گذشته حدود سه بار این سطح شکسته شده اما بانک مرکزی توانست بازار را کنترل کرده و قیمت‌ها متعادل شود و باز هم این اتفاق می افتد.

او درباره ادعای برخی برای رسیدن افزایش نرخ ارز به مرز ۲۰ هزار تومان نیز اظهار داشت: آنها می‌تواند همچین آرزویی را داشته باشند آرزو بر جوانان عیب نیست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
1
13
جناب همتی عرصه علم مدیریت اقتصاد و بانکداری و سیاست های پولی و مالی کلان کشور عرصه شعر و ضرب المثل و هل من مبارز زدن شعاری و سیاست بازی به سبک گود زورخانه ای و مدیریت پهلوانی مثل سلف شما جناب دکتر؟ سیف نیست! به این ورطه نیفتید که در ته همان گودال با ورشکستگان به تقصیر سیاسی نما خواهید ماند و محشور دنیوی خواهید شد! معنی این حرفها را زودتر بفهمید به نفع دنیا و آخرتتان است. با پرده پوشی و گلاب پاشیدن به گلخن دردی از دردهای بی درمان این ملک و ملت درمان نخواهد شد. با ملت ایران رو راست باشید. اخرش دست کشیدن از مقام و قدرت و مکنت است و اسعفا ولی شرف و وجدان را سالم نگه دارید. به روسای قبلی بانک مرکزی نگاه کنید خواهید فهمید چه باید کرد؟! ...
نظرات بینندگان