arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۰۶۲۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

زنگنه: وزارت نفت با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارد

بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت با بیان اینکه همه بدانند که وزارت نفت با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارد، گفت: همه دارایی وزارت نفت ۱۴.۵ درصد درآمد صادراتی نفت است که تقریبا به عدد بسیار کمی رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بیژن زنگنه در جلسه گزارش سیلاب خوزستان که امروز ۲۹ بهمن‌ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: همیشه از مسولان خواسته ام در حوادث سخت به شکلی رفتار کنند که مردم باور کنند، مسوولان در روزهای سختی پشتیبان آن ها هستند.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان جزیی از خانواده نفت هستند، افزود: همه بدانند که وزارت نفت با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارد اما همیشه همه حملات متوجه وزارت نفت است. همه دارایی وزارت نفت ۱۴.۵ درصد درآمد صادراتی نفت است که تقریبا به عدد بسیار کمی رسیده است.

وزیر نفت با اشاره به کمک وزارت نفت برای بازسازی مناطق سیل زده خوزستان، تصریح کرد: بسیاری از پروژه های تولید را تعطیل کردیم زیرا پول نداریم که خرج کنیم. همچنین بسیاری از پروژه های جنبی را خیلی وقت است که تعطیل کرده ایم اما برای سیل چاره ای جزء کمک کردن به مردم نبود.

زنگنه با بیان اینکه سال ها است برنامه هایی در بحث کمک های اجتماعی و بهبود روابط اجتماعی توسط وزارت نفت در حال اجرا شدن است، عنوان کرد: آموزش و بهداشت اولویت اصلی وزارت نفت برای کمک است. در این زمینه اگر بخواهیم نگاه قشری داشته باشیم، زنان و کودکان در اولویت هستند. این کمک ها باید مستمر باشد تا در سال های زیادی شاهد آثار مفید این کمک ها باشیم.

وی ادامه داد: برای سوسنگرد یک مرکز فنی و حرفه ای زیر نظر وزارت آموزش و پرورش در کلاس بین المللی برای آموزش پرسنل فنی ایجاد خواهد شد. با پیگیری های انجام گرفته امیدواریم این کار از سال آینده آغاز شود. مانند این مرکز در جاسک و عسلویه نیز احداث خواهد شد.

وزیر نفت با بیان اینکه اکنون در دنیا و ایران دیگر گرفتن مدرک ارزش ندارد، گفت: مدرک اهمیت ندارد و کارایی و توانمندی افراد دارای اهمیت است.

زنگنه با اشاره به مشکلاتی که بخاطر آتش سوزی های پتروشیمی در خوزستان رخ می دهد، گفت: پایه و اساس مرکز آموزش آتش نشانی نفت کشور در مناطق نفتخیز است‌ و در این زمینه اقدامات خوب دیگری را پیگیری خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین مساله در بحران ها، فرمانده ای است که حرفه او فرماندهی باشد. اینکه وزیر هستم‌ دلیل بر آن نیست که بتوانم فرماندهی بحران را انجام دهم. فرمانده بحران، حرفه است و با جایگاه فرد مشخص نمی شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
1
2
از بی عزضگی خودته
ژنرال
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
2
1
تا حالا که به کارمنداتون که خوب میرسیدید. چی شد که با سیلی صورت خودتون رو سرخ میکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
نگران نباشید. اگر به کارمندان نفت خوب می رسیدند که اینهمه متخصصان نفت پی مهاجرت نبودند. آواز دهل شنیدن از دور خوش است! یک کارمند نفت در تهران!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
خیلی وقته نفت و کارمنداش نابود شدند،به اسم خصوصی سازی خیلی از پر سود ترین شرکتهارو ،در زمان اقای فلانی بالا کشیدند و افرادی مثل شما مشغول مقایسه حقوق اخر ماهت بودی استاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
2
کمتر میدزدید تا بتونید پروژه ها رو تموم کنید شما اوناهایی که مسئولند اول بودجه رو میبرند بعد پروژه رو شروع میکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
1
جناب زنگنه بنده به عنوان یک شرکت نفتی عمیقا معتقدم وقت بازنشستگی شما رسیده است. اساسا شما اعتقادی به توان داخلی و متخصصان و پژوهشگران مجموعه خودتان هم ندارید. شما اگر ندارید چرا به دنبال راه اندازی مراکز فنی و حرفه ای با همکاری آموزش پرورش هستید؟ اینهمه دانشکده نفت در دانشگاه های کشور تاسیس کردید. خروجی چه شد که حالا به دنبال راه اندازی مراکز فنی و حرفه ای هستید؟ سری به آزمایشگاه های پژوهشگاه صنعت نفت بزنید و مستقیم و رودررو و بدون واسطه توتنمندی های آنها را ببینید. شاید نظرتان راجع به خیلی چیزها عوض شود!! ضمنا حواستان باشد به واسطه نقاشی کسی ناچار به بازنشستگی نشوید‌ داستان چگونگی کناره گیری وینستون چرچیل از قدرت را پیشنهاد می کنم مطالعه بفرمایید!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
1
0
پرسنل شرکت نفت بالاترین حقوق ها را میگیرند
نظرات بینندگان