arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

آقاتهرانی: موضوع حضور قالیباف در لیست واحد با شورای ائتلاف را پذیرفتیم/مذاکرات ادامه دارد /امیدواریم به لیست واحد برسیم

حجت‌الاسلام آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری گفت که مذاکرات این جبهه با ائتلاف شورای نیروهای انقلاب همچنان ادامه دارد و او امیدوار است که لیست واحد نهایتاً حاصل شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری ضمن تایید ادامه رایزنی‌ها با شورای ائتلاف برای رسیدن به لیست واحد، گفت: ما با دوستان خود در شورای ائتلاف در حال رایزنی هستیم تا ان‌شاالله به یک لیست واحد برسیم چون واقعاً همانطور که پیش از این گفته بودیم دلمان می‌خواهد جبهه انقلاب یک لیست واحد داشته باشد.

وی ادامه داد: شب گذشته جلسه خوبی با دوستان داشتیم، امروز صبح این جلسات پیگیری شد و حالا نیز امشب جلسات ادامه دارد. یکی از بحث‌های پیشین (قبل از جلسه دیشب) درباره حضور آقای قالیباف در لیست واحد بود که این موضوع دیشب حل شده و آن را پذیرفته شده تلقی کرده‌ایم و وارد موضوعات بعدی شده‌ایم. امیدواریم نهایتاً بتوانیم لیست واحد مورد تایید جبهه انقلاب را تنظیم کنیم.

وی با بیان اینکه بحث‌ها به صورت خیلی جدی ادامه دارد،‌گفت: متاسفانه برخی برخی اخبار غیردقیق منتشر می‌کنند، این در حالی است که ما همچنان در حال تلاشیم تا ان‌شاالله به یک نتیجه مطلوب که برای انقلاب مفید باشد برسیم.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان