arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از موضع گیری جدید ایالات متحده علیه هواوی تا پیش فروش خیره کننده «گلکسی Z FLIP»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به نظر می رسد دولت دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده هر کاری که می تواند برای خرابکاری علیه هواوی انجام می دهد. ایالات متحده نه تنها همکاری با هواوی را تحریم کرده است، بلکه این شرکت را متهم به جاسوسی کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل یکی از شرکتهایی است که در سایه گسترش ویروس کرونا در چین متحمل فشار مالی زیادی شده است. این فشار مالی تا جایی پیش رفته است که غول فناوری چین بیانیه هشدار صادر کرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پس از خبرهای اخیر درباره گوشی گلکسی فولد2 اکنون یک موضوع دیگر نیز درباره گوشی گلکسی فولد2 منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی دارای قلم جدید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شاید چندان عجیب نباشد که فروش گوشی جدید تاشو سامسونگ موسوم به گلکسی Z Flip در ایالات متحده خیره کننده باشد، اما پیش فروش خیره کننده این گوشی در فیلیپین در نوع خود عجیب است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی می 10 پرو شیائومی موفق شد رکورد فروش سریع را در برند خود بشکند. این گوشی چینی در نخستین فروش خود در 55 ثانیه با اتمام موجودی رو به رو شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان