arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

وزیر دفاع: جعبه سیاه هواپیمای مسافربری اوکراین آسیب دیده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جعبه سیاه هواپیمای مسافربری اوکراین آسیب قابل توجهی دیده است و از بخش صنایع دفاعی خواسته شد تا برای بازسازی جعبه سیاه کمک کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«امیر حاتمی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره واکنش این وزارت خانه به اعلام برخی کشورهای خارج از منطقه مبنی بر اعزام نیرو برای تامین امنیت خلیج فارس اظهارداشت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در مورد امنیت منطقه و خلیج فارس روشن است؛ معتقدیم امنیت منطقه باید به دست کشورهای خلیج فارس اتفاق بیفتد و حضور هر عنصر بیگانه‌ای می‌تواند موجب اخلال شود.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: هم به کشورهای منطقه و هم به کشورهایی که گاهی نظر ما در این باره پرسیدند به صراحت گفتم با وجود همکاری کشورهای منطقه نباید نگران امنیت خلیج فارس و منطقه باشند. کشورهای منطقه به خوبی و به راحتی می‌توانند امنیت منطقه و خلیج فارس را تامین کنند.

حاتمی درباره جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: این جعبه سیاه آسیب قابل توجهی دیده است و از بخش صنایع دفاعی خواسته شد تا برای بازسازی جعبه سیاه کمک کند. قرار است نخست بازسازی جعبه سیاه انجام و بعد بازخوانی شود. الان مشغول این کار هستند تا بتوانند آن را بازسازی کنند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان