arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۰۸۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸

صبحانه خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / کرونا وارد ایران شد / تازه ترین نامه دولت درباره کشته شدگان آبان / واکنش جهانگیری به نامه نیلوفر بیانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

 

کرونا وارد ایران شد / دو نمونه مثبت در قم

وزارت بهداشت اعلام کرد ظرف دو روز گذشته موارد مشکوک به ابتلا به کروناویروس در شهر قم مشاهده شد که به محض دریافت گزارش، تیم های شناسایی و مدیریت بیماریهای واگیر و تیم های واکنش سریع در شهر قم مستقر شده و طبق پروتکل های موجود افراد مشکوک تحت ایزولاسیون قرار گرفته و از آنها نمونه آزمایشگاهی اخذ شد، در میان نمونه های ارسالی، آزمایشگاه مرجع ، دقایقی پیش نتایج آزمایش اولیه دو مورد از موارد مشکوک را از نظر ابتلا به کروناویروس مثبت گزارش کرده و برخی موارد نیز آنفلوآنزای تیپ B اعلام شده است.

واکنش جهانگیری به نامه نیلوفر بیانی

جهانگیری در واکنش به نامه منتشر شده از سوی نیلوفر بیانی، متهم محیط زیستی گفت روز یکشنبه حتما در دولت این موضوع را مطرح می‌کنیم. او گفت: اگر لازم باشد در دولت افرادی را مامور می‌کنیم تا با رئیس قوه قضائیه گفت‌وگو کنند.

نامه دولت به رحمانی فضلی و شمخانی درباره کشته شدگان آبان

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور درباره اعلام پزشکی قانونی «بر اساس مصوبه شورای امنیت، خود این شورا مسئول اعلام آمار کشته شدگان حوادث آبان ماه است» گفت: در بسیاری از نقاط دنیا پزشکی قانونی مسئول اعلام این دست از آمارها است و صحبت رییس جمهور نیز در روز نشست خبری بر اساس این رویه بود.

آخرین خبر درباره قیمت بنزین

وزیر نفت گفت: هنوز هیچ تصمیمی درباره اختصاص سهمیه بنزین نوروزی برای سفرهای مردم در ایام نوروز گرفته نشده است.

ربیعی: آمار کشته شدگان آبان در چند روز آینده اعلام می‌شود

سخنگوی دولت گفت: آمار کشته شده‌های حوادث آبان توسط دستگاه ذیربط به زودی اعلام می‌شود. ربیعی گفت که با وجود اعلام آمار از سوی پزشکی قانونی این موضوع کفایت نمی‌کرد و بررسی‌های میدانی و گزارش‌ دستگاه‌های انتظامی و امنیتی هم انجام شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
0
0
لطفا تیتر رو تصحیح کنید و بنویسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
0
2
از کجا وارد شده است؟ اون هم وسط کشور
نظرات بینندگان